Mist 481710 1280

Příběh o tom, jak vznikla CopyVčelka.cz

Příběh projektu CopyVčelka začíná před dvěma lety, kdy jsme se v naší online marketingové agentuře Včeliště.cz začali zajímat o obsahový marketing. To, že obsah s texty všeho druhu v hlavní roli umístěný na internet může nenásilnou formou přivádět nové a nové zákazníky, nás nadchlo natolik, že jsme postupně začali nabízet služby obsahového marketingu i našim klientům.

Na základě obsahové strategie jsme vytvářeli různé články, e-booky, případové studie, posílali e-maily a komunikovali na sociálních sítích. Denním chlebem byl i grafický obsah, jako například infografiky, natáčení videí a samozřejmě i propagace obsahu.

Chcete být v obraze, co je nového na CopyVčelka.cz a jak si projekt vede? Nechte nám svůj e-mail a o nic nepřijdete, klikněte zde.

V tu dobu jsem si jako zakladatel agentury uvědomil, že největší práce po tom, co nastavíme projektu správný směr v internetovém marketingu a vymyslíme vhodný způsob vyhodnocování výsledků, je vytvořit samotný obsah.

Každoměsíční psaní článků, vytváření elektronických publikací, vylepšování obsahu webu a další činnosti zabírá mnoho času a je velice důležité, aby na konci vznikl kvalitní obsah, který osloví potenciální zákazníky podle obsahové strategie. Nejen naše praxe, ale i například studie společnosti Ascend2 potvrdila, že největším problémem marketérů je tvorba obsahu. A nejčastějším a nejefektivnějším obsahem je dle naší zkušenosti i studie textový obsah. Tedy články, případové studie, elektronické knihy, texty na webu, u služeb i produktů a další textový obsah na internetu.

Díky networkingové skupině DynamiteCircle.com jsem se v tu dobu dozvěděl o zajímavém obchodním modelu neomezených služeb za pevný měsíční poplatek. Zákazníci mohou za pravidelnou částku čerpat služby, jak potřebují. Nemusí řešit žádné navýšení ceny, náročnosti. Nemusí shánět specialisty, domlouvat podmínky a dodací lhůty.

V tu chvíli se zrodil nápad na službu neomezeného copywritingu, kterou jsme nazvali CopyVčelka.cz. Za měsíční poplatek má zákazník přístup k našemu zkušenému týmu copywriterů a korektorů. Kdykoli potřebuje něco napsat, pošle zadání a my ho vypracujeme.

Model neomezených marketingových služeb v České republice nikdo nenabízí (nebo o něm alespoň já nevím), proto bylo třeba vše pečlivě připravit a nastavit. A pak se už jen zhluboka nadechnout a spustit projekt.

Chtěl bych, aby CopyVčelka.cz pomohla malým a středním projektům vyřešit problém se sháněním kvalitních autorů, jejich dostupností, vysokou cenou a organizací tvorby obsahu. Proto od začátku nabízíme jednotný ceník a jednoduchý způsob zaslání zadání e-mailem. Služba je, myslím, revolučním řešením psaní textů pro malé firmy, e-shopy, B2B společnosti, živnostníky i freelancery či malé agentury, pokud potřebují každý měsíc zpracovat alespoň 2 texty. Ne všem určitě bude naše služba vyhovovat, někteří nás za tuto službu možná budou nenávidět, ale věřím, že naši zákazníci ji budou milovat. Tak to chodí ale vždy, když se spouští něco úplně nového.

Sledujte nás, jak rozjíždíme startup s neomezenými službami v ČR, a držte nám palce. O tom, jak se nám daří, vám dáme vědět e-mailem. Klikněte zde pro vložení e-mailu.

Josef Řezníček

Zakladatel projektu Včeliště.cz. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close