Inbound marketing, to je obsah šířený rozmanitými online kanály spojený s péčí o zákazníka, která ho přesvědčí, že o něj stojíte a že by měl nakupovat právě u vás. Díky komplexnímu pojetí obsahu, formy a propagace pro vás vytvoříme kvalitní nadstavbu obsahového marketingu, v jejímž rámci se postaráme o to, aby se k vám vaši zákazníci rádi vraceli.

Díky inbound marketingu si vytvoříte trvalý zdroj nových zákazníků, kteří budou sami přicházet na vaše stránky a poptávat vaše produkty či služby.

Mám zájem o spolupráci

Inbound marketing: moderní strategie online marketingu, která funguje

Inbound Marketing 5 2

Jak funguje inbound marketing

Inbound marketing je prověřený model získávání zákazníků. Na rozdíl od klasické reklamy stojí v centru veškerého dění ne produkt nebo značka, ale sám zákazník. Cílem moderní firmy je pak uspokojit jeho potřeby. Proto má v inbound marketingu výsostné místo oboustranná komunikace.

Inbound marketing spočívá v chytrém nakládání se získaným kontaktem. Jakmile neznámého uživatele internetu zaujmete svým obsahem a on navštíví vaši stránku, máte možnost učinit z něj kontakt, který budete různými kanály pravidelně oslovovat. Pokud ho vaše nabídka skutečně zaujme, stane se z něj vracející se zákazník a nakonec promotér, který vaší značce prospěje rozšiřováním povědomí o vás.

V čem spočívá síla inbound marketingu

Obsah Marketing

Obsahový marketing

S obsahovým marketingem se setkáte v každé fázi inbound marketingu. Obsah je sám o sobě jeho základním stavebním prvkem, proto je nutné, aby byl kvalitní, informačně hodnotný a dokázal upoutat pozornost.

Získávání zákazníků pomocí informací
Zájemci o konkrétní produkty či služby budou hledané informace nacházet u vás. To odstartuje jejich zájem o vaši firmu. Zájemce se nakonec změní v zákazníka, který už bude vědět, kam se se svými dotazy a tužbami obrátit. Díky promyšlené propagaci a využití rozmanitých komunikačních kanálů váš obsah nemine nikoho, kdo by o něj mohl stát.

Proč se rozhodnout pro obsah
Obsahový marketing je běh na dlouhou trať. Je nutné počítat s tím, že se výsledky nedostaví za týden, ale až za několik měsíců, v konkurenčních oblastech třeba i za několik let. Zato vám bude dobrou službu prokazovat dlouhé roky a vás to bude stát minimum dalšího úsilí.

Žijeme v době, kdy člověk je přesycen informacemi. V záplavě všeho toho reklamního balastu má užitečná informace opravdovou hodnotu. Přestaňte prodávat, začněte pomáhat. Obchody pak půjdou samy.

Životní cyklus zákazníka

Celý proces inbound marketingu je založen na životním cyklu zákazníka. Tento cyklus musíte nejprve poznat, abyste zjistili, jak s konkrétním zákazníkem komunikovat. Nalákáte-li ho na zajímavý obsah, musíte mu ho dodávat a nesnižovat se k pouhým nabídkám produktů.

Personalizace

Aby se vám dostávalo žádoucí odezvy, musíte tomu správnému zákazníkovi ve správný čas nabídnout tu správnou informaci. Díky personalizaci se oprostíte od neosobních outbound marketingových kampaní.

Integrace a automatizace

Inbound marketing je založený na osobním přístupu a péči, i přesto se však dá velké množství postupů díky chytrým nástrojům zautomatizovat, abyste mohli čas věnovat užitečnějším záležitostem, například tvorbě samotného obsahu.

E-mail marketing

Nejlepším způsobem, jak se stávajícím i potenciálním zákazníkem zůstávat v kontaktu, je e-mailing. Příjemce e-mailu není nucen do reakce a je jen na něm, zda si vaši zprávu přečte, nebo ne. E-mail marketing je na rozdíl od jiných forem marketingu neagresivní.

Multi-kanálový marketing

Kouzlo inbound marketingu spočívá v propojení všech marketingových kanálů, kterých vaši zákazníci využívají. Nabídněte zákazníkům co nejvíce možností, jak se s vámi spojit, a uvidíte, že oni to udělají.

Sociální sítě

Prostřednictvím sociálních sítí dnes lidé navazují nejen přátelské, ale i obchodní kontakty. Firma, která se v dnešní době neprezentuje na Facebooku, jako by nebyla. Jestliže chcete uspět, na sociálních sítích nesmíte chybět.

6 výhod, které získáte díky kvalitní strategii inbound marketingu

5

1. Nové kontakty

Obsahem zaujmete nové potenciální zákazníky, které můžete oslovit s vašimi produkty či službami. Zajistíte si stále nový přísun poptávek a objednávek.

The Strength Of A Businesswoman At Work

3. Výkon, který v čase roste

Obsah, který jednou vytvoříte, vám dlouhodobě přináší výsledky. Díky tomu se stále zvyšuje efektivita marketingu na internetu a cena za zákazníka se snižuje.

7

5. Spokojené zákazníky

Zákazník pozná upřímnou péči. Díky informacím, které mu prostřednictvím svého obsahu podáte si získáte jeho důvěru. Spokojený zákazník se k vám rád vrátí.

Tab

2. Zautomatizované procesy

Celá škála procesů, které k inbound marketingu patří, může probíhat automaticky. Ušetřený čas můžete věnovat dokonalé péči o zákazníky. Budou vám za ni vděční.

Business Handshake. Business People Shaking Hands, Finishing Up A Meeting

4. Věrné zákazníky

Zákazníci se lépe identifikují s vaší značkou a budou ji šířit mezi svými přáteli. To vám pomůže vybudovat silnou věrnou komunitu, na které můžete stavět.

Cas

6. Více času na to důležité

Propojené komunikační kanály a automatizace procesů vám ušetří čas. Vynaložte ho tam, kde je ho potřeba, a vytěžte z něj maximum. Výsledky vás mile překvapí.

Nejsme žádní nováčci. S čím vám můžeme pomoci?

Účinná a dlouhodobá strategie inbound marketingu

Vytvoříme vám strategii inbound marketingu na míru a v případě zájmu vám pomůžeme s její realizací. Společně vybudujeme systém, který vám bude sloužit dlouhé roky.

Pravidelná tvorba a propagace obsahu

Umíme nejenom vytvořit poutavý obsah, ale i zařídit to, aby se o něm vědělo. Dokážeme tvorbu obsahu maximálně zefektivnit tím, že jej propagujeme mnoha různými kanály. Pozornost publika je tak zaručena.

Stanovení cílů a měření výkonu

Inbound marketing není jen strategie a tvorba obsahu. To, co naše klienty zajímá, jsou výsledky. Pomůžeme vám stanovit jasné cíle a pravidelně vám budeme reportovat, jak se je daří plnit.

Kompletní outsourcing inbound marketingu

Do svého týmu už nemusíte hledat nikoho dalšího. Domluvíme se na spolupráci, ať už budete potřebovat copywriting, optimalizaci pro vyhledávače nebo cokoli, co se internetového marketingu týče.

Identifikace životního cyklu vašich zákazníků

Vysledujeme životní cyklus vašich zákazníků a podle něj budeme s každým konkrétním komunikovat. Přineseme mu správnou informaci ve správný čas.

Profesionální řízení projektu od začátku do konce

O projekt, který vám pomůže dosáhnout úspěchu, se postaráme od počátku až do konce. Náš tým je vysoce organizovaný, rádi vás přizveme mezi sebe a zasvětíme do našich procesů.

Profesionální nástroje za výhodné ceny

Jsme profesionálové a ve svém oboru se neustále zdokonalujeme. Jen proto vám můžeme nabídnout nejvhodnější online nástroje za výhodné ceny, abyste svých cílů dosáhli snáz.

Strategie e-mailingu a jeho chytrá automatizace

Zajistíme, aby vaše společnost zůstala v kontaktu se zákazníkem, a to tím nejméně agresivním způsobem – pomocí e-mailingu. Ten šikovně zautomatizujeme a ušetříme vám čas i peníze.

Druhy spolupráce

Měsíční tarif
Obsahový marketing je běh na dlouhou trať. Za stálou měsíční cenu společně dosáhneme konstantních výsledků. Získáte přehled o nákladech na tvorbu a propagaci obsahu.

Platba za výsledek
Líbilo by se vám zaplatit za viditelné výsledky? Ani takové spolupráci se nebráníme. Společně si vytyčíme cíle a vy zaplatíte až tehdy, až jich dosáhneme. Vše je smluvně ošetřeno.

Spolupráce s agenturami a studii
Jste agentura nebo webdesignové studio? S námi máte možnost rozšíření svých služeb. Zajistíme outsourcing copywritingu, SEO a internetového marketingu.

Kontaktní formulář

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close