Vceliste Marketing Festival1

Jak bylo na Marketing festivalu 2014

Tento rok se Včeliště.cz zúčastnilo největší online marketingové konference v České republice – Marketing Festivalu v Brně. Přečtěte si, jaké to tam bylo a pročtěte si zajímavosti, o kterých se mluvilo, i když jste na ní nebyli.

Konference Marketing Festival byla jedním slovem skvělá. Byla dobře připravená, mluvili na ní světoví přednášející. Organizátoři připravili skvělý catering i vedlejší program a afterparty. Minulý víkend tedy příliš mnoho lidí z marketingu nepracovalo, protože většina z nich byla na konferenci, již navštívit určitě stálo za to.

Páteční workshopy jsem bohužel vynechal, protože na nich byla k dispozici velice omezená kapacita, která se naplnila pár minut po spuštění registrací. Na následujících řádcích zmíním řečníky, kteří mě zaujali, vysvětlím proč a zkusím dodat nějaké podklady, ze kterých čerpat informace, i když jste na konferenci nebyli.

Brian Dean

Zajímavým sobotním řečníkem byl Brian Dean z Backlinko.com, který si jako téma své přednášky vybral představení několika technik, které nám pomohou při e-mail marketingu a sběru e-mailů na našich stránkách. Jeho přednášku si můžete prohlédnout  zde:

[slideshare id=41049951&doc=briandeanfinalv6-141103073105-conversion-gate02]

Prezentace byla skvělá, protože obsahovala spoustu praktických rad a ukázek. Podívejte se do prezentace, určitě z ní mnoho pochopíte. Jak vypadá aplikace pravidel z prezentace v praxi si pak můžete prohlédnout na jeho stránkách.

Mluvil například o funkci LeadBoxes od Lead Pages, která po kliknutí zobrazí na stránkách výzvu k zaregistrování, což jsem neznal a přijde mi to jako skvělá funkce, které určitě u některých našich projektů využijeme.

Avinash Kaushik

Avinash na marketing Festivalu 2014Hvězdou festivalu byl Avinash Kaushik, který přijel sice jen na otočku, ale převedl parádní emotivní prezentaci. Mluvil o konceptu See – Think – Do – Care, jehož podstatu můžete pochopit i z jeho článku na blogu. Jde o princip, který popisujeme i v naší knížce o Obsahovém marketingu, ale pojatý trochu šířeji.

Julie Joyce

Poměrně známá osobnost mezi linkbuildery zavítala na Marketing Festival a řádně si ho užila, včetně after party. V přednášce a navazujících otázkách nám například prozradila, že její SEO agentura si účtuje za jeden získaný zpětný odkaz průměrně 350 dolarů, a že pro klienta seženou jen několik málo odkazů za měsíc. Průměrně její tým potřebuje 6-10 e-mailů s vybraným webem, než umístí zpětný odkaz. Podívejte se do její prezentace, kde můžete najít některé tipy na způsoby, jak získat zpětný odkaz. Ne všechny jsou použitelné v českém prostředí, ale to Julie nemohla vědět.

Sandra Camacho

Sandra Camacho Marketing Festival 2014Asi nejpěknější prezentaci a profesionální vystupování měla Sandra Camacho ze společnosti Google, která mluvila o analytice v nástroji Google Analytics a o nové funkci – multi-channel funnelech. Krásně ukázala, jak využít analytický nástroj na víc, než jen na měření návštěvnosti. Spoustu se toho dozvíte z její prezentace na Slideshare.net.

[slideshare id=41049943&doc=juliejoyce-141103073053-conversion-gate02]

 

Peter Meyers

Unikátní rozbor výsledků vyhledávání na Google pro české prostředí poskytl Peter Meyers ze společnosti Moz, který pro všechny účastníky konference připravil skvělý výzkum. Na svých datech ukázal například, že in-depths články se v českých výsledcích na Google nezobrazují, stejně jako Answer boxy 2.0. Věděli jste třeba, že jen asi ve 20 % výsledků vyhledávání naleznete klasických 10 modrých zpětných odkazů bez žádných zvláštních prvků jako Knowledge graph, strukturovaná data a další, kterých Google stále připravuje víc a víc? Prohlédněte si jeho zajímavou prezentaci:

[slideshare id=41050472&doc=drpetemayers-141103074139-conversion-gate01]

 

Filip Podstavec

Největším překvapením pro mě byl Filip Podstavec, který si dokázal připravit nevídanou prezentaci, po které se lidé zvedli ze židlí a tleskali vestoje. V jeho přednášce se i vy můžete dozvědět, jak využít software Open Refine pro proklepnutí si linkbuildingových příležitostí ve vašem oboru. Prezentacebyla dobře připravená i promyšlená. Filip zapůsobil svými skrytými vtipy, které pochopilo jen české publikum, což je přesně to, co mohl, oproti zahraničním řečníkům, nabídnout. Velice chytrý tah!

[slideshare id=41050462&doc=filippodstavec-141103074128-conversion-gate01]

 

Mike King

Mike King Marketing Festival 2014Celou akci svojí přednáškou uzavřel Mike King, který v předchozím dnu předvedl úžasný raperský zážitek na afterparty. Seznámil nás s možnostmi tvorby dashboardů pro sledování výsledků snažení při online marketingu. Jen tak mimochodem v půlhodině naučil obecenstvo php a napojení na různé api. V jeho přednášce najdete spoustu odkazů na další zdroje pro vzdělávání se v této oblasti:

[slideshare id=41050478&doc=mikeking-141103074148-conversion-gate02]

 

 

Další fotky z akce

Včeliště na Marketing Festival 2014

mkfest-divadlo-50

mkfest-divadlo-26

mkfest-divadlo-31

mkfest-divadlo-7

 

Josef Řezníček

Zakladatel projektu Včeliště.cz. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

Tento článek má 0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close