Google Pagerank

Dlouho očekávaná aktualizace Google PageRank je tu!

Před několika dny, 6. prosince 2013, Google překvapil mnoho odborníků na internetový marketing tím, že po dlouhých deseti měsících uveřejnil zbrusu novou aktualizaci PageRanku. Můžete si zkontrolovat, jestli se změnila hodnota i vašemu webu.

Překvapený byl pravděpodobně i Matt Cutts, který vede antispamový tým ve společnosti Google a pravidelně jako jeden z mála komunikuje s veřejností ohledně novinek a otázek týkajících se vyhledávače Google. Na konferenci PubCon v Las Vegas letos prohlásil, že aktualizace veřejné hodnoty PageRanku je doprovázena technickými problémy, a proto neočekává, že by se jeho hodnota aktualizovala ještě v roce 2013. Tuto informaci hezky česky okomentoval Drago na svém blogu.

Dobrou poznámkou Matta Cuttse na konferenci bylo ujištění publika, že aktualizace PageRanku probíhá ve skutečnosti každý den. Pouze jednou za čas se tato hodnota promítne v rámci plošné aktualizace mezi všechny weby jako Google Toolbar PageRank.

Zprávu o dočasném pozastavení aktualizace PageRanku Matt Cutts ještě před konferencí naznačil na Twitteru v odpovědi na otázku Nielse Bosche.

Matt Cutts odpovídá na Twitteru ohledně PageRanku

 

Jak vnímáte hodnotu PageRanku vy? Využíváte ji při rozhodování se při optimalizaci pro vyhledávače, nebo ne?

Jak se změnil PageRank vašim stránkám? Dejte nám vědět do komentáře. Změřit si ho můžete například pomocí služby Ranky.cz.

Josef Řezníček

Zakladatel projektu Včeliště.cz. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

Tento článek má 0 komentářů

  1. Tak to je super zpráva. Dlouho totiž mám Srank 2 a Prank stál za prd. Díky tomuto článku jsem si to překontroloval a hele….Google konečně pochopil, že se má řídit Seznamem a Prank mi zvedl na 2.

    Což je příjemný skok a zjištění.

  2. U starších webů se PR nehnul, u nových (starších 3 měsíce) až na jeden vystoupil o jedno nebo dvě čísla. Jediné, kde je „potřebuji“ je u systémů pro prodej článků. Vypozoroval jsem, že PR nemá nic společného s kvalitou obsahu webu, jen určuje poměr mezi linky na web a z webu.

  3. No u našeho eshopu http://www.simek.eu je PR pořád stejný, ale tak nějak nám kolísá SR, tam jsme měli nedávno 3, poté chvilku 2 a teď máme 4. Nevíte čím by to mohlo být? Na webu jako takovém se nic nemění, jenom se rozšiřuje sortiment.

  4. Zajímavá informace. Svůj PR sleduji a neustále je na 0, přestože na mě již odkazuje několik silných stránek. Věřím tedy, že se to brzy změní :).

  5. Mám eshop, který je spuštěný 2 měsíce a mám PR stále 0. Srank mi již vylezl na 3, ale PR né a né stoupnout. Je to tím, že je web příliš nový? Díky za reakci 🙂

    1. Petr: Ano, máte pravdu, Google už asi 2 roky veřejný PageRank neaktualizoval a asi už se to nestane. Tento článek vznikl, když byla poslední aktualizace. Kdo mohl vědět, že už žádná nenastane? 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close