skip to Main Content

Shrnutí – 18 březnových příspěvků na blogu Včeliště

Jaro nám klepe na dveře a na náš blog to má pravděpodobně blahodárný účinek. Stále pro vás pravidelně píšeme články. A stále držíme vysokou laťku kvality. Posuďte sami březnovou úrodu osmnácti následujících šťavnatých kousků. Kromě našeho stálého tématu a korektorského okénka jsme si pro vás tentokrát přichystali dvě nabídky. Jednak hledáme další posilu do našeho včelího týmu a jednak jsme se rozhodli, že blog otevřeme případným zájemcům o kvalitní guest posting. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost. Přesvědčte se sami.

Pravidelné měsíční shrnutí 5 nejzajímavějších infografik

Každý měsíc pro vás Tereza hledá zajímavé infografiky z českých luhů a hájů, ale i těch ze zahraničí. Že se její reporty vyplatí sledovat, se můžete přesvědčit u těchto měsíčních shrnutí. Pravidelně vám ukazuje ty nejlepší kousky za minulý měsíc a ne jinak tomu bylo i v únoru.

1. včelí webinář o obsahovém marketingu

Možná jste zaregistrovali, že jsme nedávno vydali knížku o obsahovém marketingu. Abychom její vydání nějak oslavili a podrobně vám ji představili, uspořádali jsme náš historicky první webinář. Tím vás provázel Josef Řezníček, zakladatel Včeliště.

Publikujte na blogu Včeliště i vy!

Rozhodli jsme se otevřít náš blog všem příznivcům a odborníkům na internetový marketing. Moc dobře si uvědomujeme, že patent na pravdu nemáme pouze my. Náš blog má stále větší sledovanost, několika set lidí denně, a proto si myslíme, že by bylo pro naše čtenáře zajímavé číst informace i od jiných odborníků na internetový marketing. Pokud cítíte, že byste měli našim čtenářům  co nabídnout, neváhejte se ozvat.

Nový e-book – 12 případových studií o obsahovém marketingu

Za poslední rok jsme vydali pěknou řádku e-booků a i jednu tištěnou knihu. Všimli jste si, jak se sekce publikujeme hezky zaplňuje? V tomto trendu budeme samozřejmě pokračovat i do budoucna. Myslíme si, že zajímavé informace v přehledné formě jsou pro naše čtenáře velkou výhodou. Posledním, březnovým přírůstkem byl e-book 12 případových studií obsahového marketingu. Pro všechny zájemce o obsahový marketing takřka povinná četba.

Naučte se optimalizovat nadpisy a titulky pomocí programu Screaming frog

Mezi naše čtenáře patří i pokročilejší znalci SEO a dalších technik internetového marketingu. Proto jsme se rozhodli, že budeme předávat naše know-how i pro tuto skupinu. V tomto článku se naučíte, jak pracovat s velkým množstvím nadpisů a titulků a jak je upravit tak, aby byly vhodné jak pro návštěvníky, tak pro vyhledávače.

Psaní velkých písmen aneb kam všude se hodí

Hlavní včelí copywriterka Vendi pro vás už od ledna tvoří sérii článků na téma „Chytáky českého jazyka„. V online marketingu má text velký význam, a proto i my na  kvalitu a správnost textu dáváme velký pozor. Abyste se stejně jako my vyhnuli nástrahám českého jazyka, doporučujeme vám tento její seriál sledovat.

snezenka brezen

Hledáme copywritera do týmu

Poptávka po našich službách stále roste a obsah je naše doména. Hledáme copywritera, který má stejné hodnoty jako my a chce být součástí Včeliště. Pokud jsi to právě ty, neváhej a piš.

Jak si poradit se zájmeny jenž a jež

Když jsme publikovali tento článek, nejvtipnější reakci na Twitteru poslal známý copywriter Martin Tomčík: „Nepoužívat je“. Martin má určitě pravdu. Nejjednodušší cestou, jak se něčemu vyhnout, je to vytěsnit. Nicméně to není řešení, a pro ty z vás, kteří se rozhodli naučit se tato „zákeřná“ zájmena používat, čeká tento článek.

Naše psychika a copywriting – 1. část

Čím více píšete, tím více si uvědomujete, jak moc mají slova a obsah obecně význam. Volně tímto článkem navazujeme do série příspěvků o personách a tónu komunikace. Bez znalosti základních psychologických taktik nemůžete totiž tvořit přesvědčivé texty.  První ze série článků věnovaných této problematice najdete zde.

Naše psychika a copywriting – 2. část

Ve druhém článku jsme více zmínili a zdůraznili význam tónu komunikace u textů, kterými potřebujete čtenáře přesvědčit. Hlavním tématem článku jsou čtyři užitečné body, kterých když se budete držet, budou vaše texty velice přesvědčivé – i z hlediska tónu komunikace.

Naše psychika  a copywriting – 3. část

Texty jsou slova a slova jsou texty. Aby texty dobře zněly a s cílovým publikem vnitřně rezonovaly, musíte vybírat vhodná slova. Taková, která dobře zní, vaše cílová skupina je zná a vyvolávají v nich nějaké emoce. Pokud o slovech vůbec nepřemýšlíte, uniká vám hlavní podstata přesvědčování v copywritingu pomocí promyšlených textů s vhodně začleněnými slovy.

SEO audit stránek outdoorové sauny

Pravidelně pro vás natáčíme krátké SEO audity. Ne jinak tomu bylo i v březnu, kdy si vzal Josef Řezníček na starost audit pro stránku outdoorovesauny.cz. Pokud neradi čtete články, můžou být pro vás naše video audity zajímavou změnou.

pomnenky brezen

Naše psychika a copywriting – 4. část

V březnu jsme zvládli napsat do této mini-série o psychice a copywritingu celkově čtyři části. V této čtvrté jsme prezentovali 4 tipy na zajímavé a méně známé přesvědčovací techniky. Četli jste tento článek? Pokud ne, určitě doporučujeme. Obohatí vás o nové přístupy ke copywritingu.

Rychlost stránky a SEO pro pokročilé

Zhruba před týdnem vyšel na blogu článek pojednávající o rychlosti a optimalizaci pro vyhledávače. Rok se s rokem sešel a máme tu jeho pokračování. Tentokrát jsme se v něm zaměřili na několik pokročilejších technik, které vám pomohou rychlost stránky výrazně zvýšit. Nevíte jak na to? Čtěte zde.

6 tipů, jak psát texty pomocí person

O personách jsme toho napsali mnoho. Věřím, že už jsme vás je naučili vytvářet velmi dobře a že tedy nějaké ty základy už máte. Tento článek vám představí další tipy, jak person využít ve váš prospěch. Ukáže vám 6 konkrétních tipů, které vaše podnikání na internetu výrazně posunou vpřed.

Žhavá novinka: Kam se bude ubírat budoucnost Googlu?

Informujeme vás pravidelně o novinkách z oboru. Jednou takovou zajímavou zprávou je například rozhovor s jedním ze zakladatelů společnosti Google. Doporučujeme vám ho pozorně poslechnout. Třeba v něm objevíte nějakou inspiraci pro vaše vlastní projekty do budoucna.

Jak na psaní akademických titulů

Dumali jste někdy nad tím jak a kam určitý akademický titul napsat? Naše copywriterka Vendi asi ano, a proto pro vás napsala tento skvělý shrnující článek.

4 zbytečné a časté chyby v tónu komunikace

Posledním březnovým článkem jsem chtěl upozornit na nejčastější chyby, kterých se začátečníci dopouštějí, když vytvářejí tón komunikace. Pokud nechcete chybovat, doporučuji přečíst a častých přešlapů se vyvarovat.  Ušetříte si mnoho práce do budoucna a vaše značka bude růst už od prvních okamžiků.

Závěr

Březen byl pro nás, minimálně co se týče množství obsahu, velice výživný měsíc. Vyšlo u nás krásných osmnáct článků, čímž jsme stylově přivítali jaro 2014. Těšíme se na vás u dubnové nálože, která už bude plná pučících květů a dalších pláství sladkého medu. Líbí se vám naše práce? Sledujte naše kroky i na sociálních sítích. Stejně pilně působíme i na Facebooku, Twitteru i Google+. Díky za pozornost.

Sdílejte:

Konzultant Včeliště.cz se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Více o něm naleznete na Impleo.cz nebo sledujte jeho Twitter a Google+

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top