Strom Snih Prosinec

Shrnutí – 16 prosincových článků na blogu Včeliště

V prosinci jsme na blogu Včeliště publikovali 16 článků, včetně jednoho shrnujícího ty články, které se vám nejvíce líbily v minulém roce 2013. Abychom dodrželi naše pravidelná měsíční shrnutí, máte v tomto jednom z prvních příspěvku roku 2014 v rychlosti možnost poznat více než desítku kousků, které u nás v prosinci vyšly. Jste připraveni na pravidelnou dávku medového obsahu? Tady je!

1. 6 nebezpečných praktik e-mail marketingu

První z prosincových článků patřil do naší série o e-mail marketingu. Článek popisuje 6 nebezpečných praktik e-mail marketingu. Jsou to ty praktiky, které vám rozhodně nedoporučujeme dělat. Chcete-li dělat e-mail marketing kvalitně a bezpečně, vyhněte se těmto praktikám obloukem.

2. Jak pomocí e-mailového a obsahového marketingu zvýšit konverzní poměr na 35 %

Kvalitní obsah ve spojení s e-mail marketingem je kombinace, která může vaše podnikání doslova raketově nastartovat. My tyto dvě formy marketingu doporučujeme. Proto jsme pro vás připravili zajímavou případovou studii, ve které je přehledně popsáno, jak se díky tomuto spojení povedlo v konkrétním případě zvýšit konverzní poměr o 35 %.

3. Obsahový marketing v akci – 100% zvýšení návštěvnosti webu

V roce 2013 jsme na blogu hojně psali o obsahovém marketingu. Jsme přesvědčeni o tom, že tento nový přístup k marketingu na internetu vám přinese skvělé výsledky. Krásným příkladem za všechna slova je tato případová studie, jejímž výsledkem je 100% zvýšení návštěvnosti webu. Neváhejte a přečtěte si ji. Měla by vás přesvědčit, že investice do kvalitního obsahu a jeho strategie rozhodně má smysl.

4. Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších listopadových infografik

Tereza, správkyně našich dvou webů o infografikách, si pro vás připravila přehled těch 5 nejzajímavějších, které na infografikových webech vyšly během listopadu. Pokud se vám infografiky líbí, neváhejte je sledovat. Budete díky nim ihned vědět, jaká infografika na internetu právě „letí“.

5. 7 způsobů efektivního budování e-mailové databáze

Jednou z nejvýznamnějších činností v e-mail marketingu je budování vlastní, kvalitní databáze. V tomto článku jsme vám představili 7 způsobů, jak na to chytře a efektivně. Rozhodli jste se pro e-mail marketing, ale zatím moc nevíte, kde začít? Přečtěte si tento článek a hned budete mít jasnější vizi.

6. Ovlivněte budoucnost blogu Včeliště

V polovině prosince jsme pro vás připravili dotazník, jehož cílem je náš blog ještě více zlepšit. Chceme vytvářet takový obsah, který vás bude bavit číst, u kterého se něco naučíte nebo prostě budete mít přehled v oboru. A právě proto jsme vytvořili tento dotazník, ve kterém jsme se vás ptali, co se vám líbí/nelíbí z hlediska obsahu na Včelišti. Jeho výsledky promítneme do článků pro rok 2014 a už teď můžu říct, že se rozhodně máte na co těšit.

7. 8 věcí, které by neměly chybět v textu dobrého copywritera

Vendi, naše hlavní copywriterka, pro vás v prosinci napsala skvělý článek o věcech, které by neměly chybět v textu dobrého copywritera. Četli jste ho?

8. Dlouho očekávaná aktualizace Google PageRank je tu!

Snažíme se vás pravidelně informovat o novinkách v oboru a v prosinci 2013 vám neměla uniknout aktualizace PageRank, kterou pro nás „strýček“ Google přichystal. Zaregistrovali jste ji?

strom snih prosinec

9. Pomlčka vs. spojovník anebo boj dvou „velikánů“

Rozhodli jsme se, že pro vás společně s Vendi budeme pravidelně připravovat články zaměřené na českou gramatiku a stylistiku. V této sérii bychom pro vás rádi sepsali ty nejzáludnější chytáky českého jazyka. Tento článek je ukázkou, na co se můžete v budoucnu těšit. Těšíte se?

10. Případová studie – Obsahová strategie s webináři měla o 91 % lepší výsledky

To, že webináře jsou efektivním druhem obsahu, možná víte. Pravděpodobně ale netušíte, že mohou přivádět až takto skvělé výsledky.

11. SEO audit stránek cenikyremesel.cz

Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, si pro vás připravil další z jeho video příspěvků. Tentokrát se v SEO auditu podíval na stránky cenikyremesel.cz a výsledek jeho práce máte možnost zhlédnout v tomto příspěvku.

12. 10 kroků kvalitní e-mailové strategie

Dvanáctý prosincový článek popisuje 10 hlavních kroků e-mailové strategie, které považujeme v kvalitním e-mail marketingu (a zejména v jeho přípravě) za nejdůležitější. Tímto článkem jsme vám chtěli odhalit něco z naší zahrádky a snad se nám to i podařilo.

13. Vánoční SEO koleda

Na předvánoční víkend jsme naplánovali oddychový příspěvek. Na období Vánoc jste měli možnost se naladit s naší vánoční SEO koledou.

14. Veselé vánoce a šťastný nový rok 2014

Na Štědrý den jsme na blogu publikovali článek, ve kterém vám Josef Řezníček za celý tým Včeliště popřál veslé Vánoce a vše nejlepší do nového roku 2014.

15. Poznejte sílu e-mail marketingu – Podcast 4

V prosinci jsme se nezapomněli s Josefem Řezníčkem sejít, abychom pro vás nahráli další, již v pořadí čtvrtý podcast Včeliště. Tentokrát jsme si povídali na téma e-mail marketing a prozradili jsme vám třešničky z naší e-mail marketingové práce.

16. 10 nejúspěšnějších příspěvků roku 2013 na blogu Včeliště

Poslední příspěvek roku 2013 byl shrnutím toho nejzajímavějšího, co jsme pro vás na blogu v roce 2013 připravili. Podle počtu sdílení na sociálních sítích jsme vybrali 10 nejúspěšnějších příspěvků roku 2013.

Závěr

Na další zajímavé příspěvky se můžete těšit i v novém roce 2014. Stále pro vás budeme připravovat zajímavé články, videa, infografiky a podcasty. Pokud se vám náš blog líbí, budeme rádi, když nás budete sledovat. Děkujeme za přízeň!

Tomáš Procházka

Konzultant Včeliště.cz se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Více o něm naleznete na Impleo.cz nebo sledujte jeho Twitter a Google+

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close