Jak Zalozit A Spravovat Firemni Profil Na Facebooku

Jak založit a spravovat firemní profil na Facebooku

Už dávno je pryč čas, kdy firmy používaly Facebook pouze „na zkoušku“. Nyní je to pro ně již ve většině případů naprosto nezbytné. Pokud jste si to právě uvědomili a chcete to změnit, jste tu správně. Založení firemního profilu na sociální síti Facebook není nic složitého a časově náročného, jak si ostatně níže ukážeme. Mnohem těžší je s vytvořeným účtem dále vhodně pracovat…

Jak založit firemní profil na Facebooku

  • Seznamte se s pravidly Facebooku
  • Založte svou Facebook Page
  • Vyberte vhodnou kategorii pro váš business a zvolte vhodný název
  • Nastavte si profilový obrázek (nejlépe logo vaší firmy či obrázek produktu)
  • Vyplňte maximum údajů
  • Zvolte vhodnou URL adresu stránky
  • Jakmile jste se svou stránkou spokojeni, klikněte na „publikovat tuto stránku“ (publish this page)! 🙂

Názorné video, jak založit Facebook Business Page

Video z letošního roku od JennBen z iBrand Your Business, který vám dá detailní postup, jak vytvořit facebookovou firemní stránku a mnoho dalšího. Pokud s Facebookem nemáte mnoho zkušeností, věřím, že vám jejich tutorial pomůže a že se vám bude líbit.

Pusťte svůj facebookový profil dále do světa

Co dělat pro propagaci přímo po založení profilu? Jakmile jste založili svou novou facebookovou stránku, řekněte o ní svým zákazníkům, přátelům a rodině a požádejte je o lajkování a, pokud možno, i další propagaci. Čím více máte totiž fanoušků a čím více oni na vaší stránce reagují, tím více bude vaše stránka na Facebooku propagována. Kdykoliv váš fanoušek komentuje něco na vašem profilu či na váš profil někde odkáže, objeví se to v News Feed všech jeho facebookových přátel – okamžitý marketing „z úst do úst“!

Nezapomeňte odkázat na váš facebookový profil z vaší domovské webové stránky a dalších sociálních sítí (jako například YouTube či Twitter) a e-mailových kampaní. Začleňte odkaz na facebookovou stránku (a další sociální profily) také do vašeho e-mailového podpisu, abyste lidem dali vědět, že se na sociálních sítích angažujete. Váš facebookový profil je nyní součástí vašeho marketingového mixu, a mělo by se jí od vás proto dostávat náležité pozornosti.

Pamatujte, sociální sítě jsou všechny o konverzích a interakcích s vašimi příznivci. Není to jen jednostranně informativní kanál. Vtáhněte tedy mezi sebe i své fanoušky.

jednostranny kanal

Co dělat po založení firemního profilu

  • Pozvěte své první fanoušky
  • Sdílejte na profilu obsah z vašeho webu
  • Budujte obsah
  • Propagujte svou stránku

Jak spravovat firemní profil na Facebooku

  • Sdílejte příspěvky z vašeho webu
  • Sdílejte jiný zajímavý obsah
  • Komunikujte se svými fanoušky
  • Reagujte na dotazy

Závěr

Facebook je marketingový nástroj, který se již nedá ignorovat. Je na něm spousta příležitostí, ke kterým byste ale měli přistupovat jako k jakékoliv jiné marketingové aktivitě – s promyšlenou strategií. Než začnete, určete si, jaké jsou vaše cíle a jak je budete měřit (Facebook Insights je jeden z hlavních užitečných nástrojů), abyste se jim co nejlépe přiblížili.

Díky za přečtení. Příště článek o tom, jakým způsobem je na Facebooku nejvhodnější komunikovat a další specifika sítě. Pěkný den!

10 tipů na facebookové příspěvky

Stáhněte si 10 tipů na facebookové příspěvky, které uhranou Vaše publikum.

Tereza Brousilová

Tereza vyhledává informace, upravuje dokumenty a zpracovává korekturu článků a textů. Spravuje také www.nejinfografiky.cz a www.ceskeinfografiky.cz. Její největší vášní je hudba.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close