skip to Main Content

6 designerských chyb v e-mail marketingu, které ničí konverze

V minulých dílech našeho seriálu o e-mail marketingu jsem se vám snažil vysvětlit, že rozesílání e-mailů bez konkrétní promyšlené strategie nemá příliš velký význam. Dnes se do e-mail marketingu ponoříme opět trochu hlouběji a konkrétněji. Pravděpodobně jste teď ve fázi, kdy o e-mail marketingu uvažujete. Na internetu si vyhledáváte informace, něco jste už i zjistili, ale pořád si nejste dostatečně jisti, zda e-mail marketing zvládnete dělat sami. Cílem tohoto článku je vám objasnit problémy týkající se designu a samotného zpracování konkrétních šablon e-mailů.

Přečíst celý článek
Proč byste měli mít rychlý web?

Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze

Četli jste náš předchozí článek o nástrojích vhodných pro tvorbu SEO analýzy? Pokud ne, vřele vám doporučuji si ho přečíst. Můžete díky němu poznat obrovské množství nových nástrojů vhodných pro SEO analýzu (celkem jich je doporučených 416). Dnešní příspěvek je jeho pokračováním.

Annie Cushing, odbornice na internetový marketing, nepublikovala totiž pouze tabulku skvělých nástrojů, ale stejně kvalitní „checklist“ činností, které by SEO konzultant měl v rámci SEO analýzy provádět. Čeká na vás 356 otázek týkající se SEO analýzy. Stejně jako u předchozího článku bych vám rád jednotlivé části představil a zdůraznil v nich některé zajímavosti. Pojďme na to.

Přečíst celý článek
Back To Top