skip to Main Content
Kafe a marketing s Martinem Bazalou

Kafe a marketing s Martinem Bazalou o marketingových nástrojích RAYNET

Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala, který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci.

Přečíst celý článek

Autorespondery a jejich využití v e-mail marketingu

E-mailing stále patří mezi nejvýkonnější marketingové strategie, musí se však využívat chytře. Krom vysokých konverzí ve správně optimalizovaných kampaních je jeho hlavní výhodou i to, že se dá plně automatizovat. Díky tzv. autoresponderům tak můžete získat velice účinný a téměř bezúdržbový marketingový nástroj. V následujícím článku si autorespondery představíme blíž a odhalíme jejich největší přínosy.

Přečíst celý článek
Back To Top