skip to Main Content
Jak napsat newsletter.

Jak napsat newsletter, který splní vaše cíle

Nějaké newslettery dostáváme do svých schránek pravděpodobně všichni. Méně lidí už je však čte, někteří je dokonce označují a ihned přesouvají do spamu nebo do koše. Pokud nechcete, aby tak končily i vaše newslettery, které svým kontaktům posíláte, musíte vědět, jak by měly vypadat a co by měly obsahovat. Jde totiž o skvělý marketingový nástroj – tedy v případě, že dokážete vytvořit takový e-mail, který odběratele zaujme natolik, že na něj klikne, přečte si ho a ideálně pak přejde na vaše webové stránky.

Přečíst celý článek

E-mail a grafický design – kdy si s vizuálem pohrát a kdy zvolit raději minimalistický design?

Volíte pro své e-maily spíše minimalistický vzhled, nebo si rádi pohráváte s obrázky, grafy a interaktivními prvky? Jaké jsou výhody a nevýhody obou přístupů? A kterou možnost raději zvolit v rámci e-mail marketingu, osobního e-mailu, přání nebo brandingu? Pojďme se v…

Přečíst celý článek
Back To Top