skip to Main Content

Případová studie – jak pomohl obsahový marketing ShorTel Sky

Tímto článkem startujeme novou sérii článků o případových studiích. Co se v ní dozvíte? Rádi bychom vám postupně představili ty nejzajímavější případové studie, ve kterých figuruje obsahový marketing jako hlavní marketingový nástroj. Snažili jsme se vybrat takové případovky, díky kterým se dozvíte reálné výsledky podpořené jasnými čísly. Chceme, abyste i vy poznali na vlastní oči ohromnou sílu a potenciál obsahového marketingu. Pojďme se společně podrobněji podívat na první z nich.

Přečíst celý článek

Jak využít prezentace k propagaci

Kromě obrázků, videíinfografik nebo jednoho z dalších 33 druhů obsahu může být zajímavým obsahem prezentace. Víte vůbec, jak můžete prezentace při tvorbě kvalitního obsahu využít?

Tvorba obsahu ve formě prezentace není v Čechách moc rozšířená, ale přesto by byla škoda se o ní vůbec nezmínit. Sdílení PowerPointových prezentací nebo slideshow je dobrým způsobem, jak můžete se svými čtenáři jednoduše, rychle a efektivně komunikovat. V dnešní mobilní době je to skvělý způsob, jak sdělit množství informací a předat čtenáři pouze to důležité vizuálně atraktivní formou.

Přečíst celý článek
Proč byste měli mít rychlý web?

Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze

Četli jste náš předchozí článek o nástrojích vhodných pro tvorbu SEO analýzy? Pokud ne, vřele vám doporučuji si ho přečíst. Můžete díky němu poznat obrovské množství nových nástrojů vhodných pro SEO analýzu (celkem jich je doporučených 416). Dnešní příspěvek je jeho pokračováním.

Annie Cushing, odbornice na internetový marketing, nepublikovala totiž pouze tabulku skvělých nástrojů, ale stejně kvalitní „checklist“ činností, které by SEO konzultant měl v rámci SEO analýzy provádět. Čeká na vás 356 otázek týkající se SEO analýzy. Stejně jako u předchozího článku bych vám rád jednotlivé části představil a zdůraznil v nich některé zajímavosti. Pojďme na to.

Přečíst celý článek
Back To Top