skip to Main Content
Jak řídit tvorbu obsahu.

Jak řídit tvorbu obsahu? Máme pro vás návod

Kvalitní obsah představuje klíč k úspěšné propagaci značky. Aby splnil vaše cíle a očekávání, musíte k jeho tvorbě přistupovat od samotného začátku smysluplně a dbát na efektivitu práce. Jak zařídit pravidelnou tvorbu úspěšného obsahu? Inspirujte se našimi tipy na užitečné nástroje a následujte námi doporučený postup.
Přečíst celý článek
Obsahový marketing při uvedení nového produktu na trh.

6 tipů, jak využít obsahový marketing k úspěšnému uvedení produktu na trh

Chystáte se na trh uvést nový produkt? Pak jste určitě přemýšleli nad tím, jak jej co nejlépe propagovat. Zdárně jste produkt vytvořili nebo vyrobili, máte za sebou průzkum trhu a víte, kde a jak budete produkt prodávat. Teď je ale potřeba vyřešit další zásadní bod, a to jak dostat nový produkt do povědomí zákazníků. Jedním z klíčů k úspěchu vašeho produktu je promyšlený obsahový marketing. Přečtěte si, jak na to.

Přečíst celý článek

5 příkladů mikrostránek, které dobře vypadají a fungují

Zdá se, že vytvořit mikrostránku je jednoduché a časově nenáročné, ale přitom je třeba vynaložit dost úsilí na to, aby byla vizuálně přitažlivá a fungovala, plnila svůj účel a na hlavní web přiváděla další a další návštěvy. Pojďme se společně podívat na 5 inspirativních mikrostránek, které se opravdu povedly a které jsou skvělým příkladem pro všechny.

Přečíst celý článek

Jak propagovat mikrostránku, aby na ni chodilo co nejvíce návštěvníků

Chcete mít více návštěvníků a vydělávat pomocí mikrostránky? Nestačí vám grafika, SEO, ani uživatelsky jednoduché rozhraní. Potřebujete propagovat a získat tak potřebné návštěvníky!

Jak probíhá taková propagace? V následujících bodech vám ukážu nejúčinnější způsoby propagace, které přivádějí potřebnou návštěvnost reálných lidí.

Přečíst celý článek

Chcete na svůj obsah na Facebooku více upozornit? Využijte placené propagace!

Jestliže jste správcem jakékoli stránky na Facebooku, která si klade za cíl vybudovat svou komunitu a získat si srdce fanoušků natolik, aby se z nich stali stálí zákazníci a uživatelé vašich služeb, mělo by být vaší snahou oslovovat nejen stávající fanoušky, ale i další a další osoby, které se v ně mohou proměnit. Z fanoušků se s trochou vaší šikovnosti stanou vaši zákazníci, kteří už na vás nedají dopustit, nebo brand ambasadoři, kteří u vás sice nenakoupili, ale rozšiřují povědomí o vás.

Přečíst celý článek
Back To Top