skip to Main Content
akce koncert úspěch

Obsahový marketing v akci – 100% zvýšení návštěvnosti webu

V této případové studii se dozvíte, jak díky obsahovému marketingu firma zabývající se pojištěním, daněmi a konzultacemi zvýšila čtyřmi kroky produkci obsahu o 300 %, což ve výsledku vedlo k nárůstu návštěvnosti webu až o 100 %. Společně s novou obsahovou strategií byl upraven i design a koncept webu.

Přečíst celý článek
Velké srovnání nástrojů pro sdílení dokumentů.

Velké srovnání nástrojů pro sdílení dokumentů: který je pro vás ten pravý?

Aktualizováno 4. 8. 2022

Není to tak dávno, kdy jedinou možnost sdílení dokumentů představoval flash disk. Předtím se soubory ve velkém vypalovaly na CD. A ti nejzkušenější z nás pamatují dokonce i diskety. Dnes už používáme především cloud, díky kterému máme uložená data dostupná z jakéhokoliv počítače či mobilního zařízení. Je to rychlé, snadné a nesmírně efektivní. Virtuálních úložišť však existuje mnoho. Proto si představíme a porovnáme ta nejznámější.

Přečíst celý článek

Jak využít prezentace k propagaci

Kromě obrázků, videíinfografik nebo jednoho z dalších 33 druhů obsahu může být zajímavým obsahem prezentace. Víte vůbec, jak můžete prezentace při tvorbě kvalitního obsahu využít?

Tvorba obsahu ve formě prezentace není v Čechách moc rozšířená, ale přesto by byla škoda se o ní vůbec nezmínit. Sdílení PowerPointových prezentací nebo slideshow je dobrým způsobem, jak můžete se svými čtenáři jednoduše, rychle a efektivně komunikovat. V dnešní mobilní době je to skvělý způsob, jak sdělit množství informací a předat čtenáři pouze to důležité vizuálně atraktivní formou.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 20 srpnových článků na blogu Včeliště

V srpnu jsme měli naplánováno pokrýt další témata týkající se obsahového marketingu. Myslím, že se nám to povedlo, a vy se tak můžete těšit na další nové články, které budeme publikovat v průběhu září.

Kromě článků o obsahovém marketingu se do našeho blogu na přelomu července/srpna zapojila také copywriterka Vendula. Podle vašich reakcí se vám tato změna docela líbí, takže budeme v průběhu této činnosti pokračovat i nadále. Pojďme se nyní společně mrknout, co jsme v srpnu napsali. Třeba nějaký článek unikl vaší pozornosti. Teď máte ideální příležitost si vše přehledně připomenout a k článkům se pohodlně vrátit.

Přečíst celý článek

Co to je repurposing obsahu a jak na něj

Dnes budeme opět pokračovat v prozkoumávání „tajemných“ praktik obsahového marketingu. Co to je kvalitní obsah, to už víte, že? Pojďte si tedy přečíst, jak si jeho tvorbu usnadnit. V minulých článcích jsme psali zejména o obsahové strategii, jejíž součástí by měl být kvalitní obsahový plán. Obsahový marketing se bez těchto dvou prvků neobejde. Nicméně i když je plánování jeho velice podstatnou složkou, hlavní a nejtěžší výzvou je samotný obsah pravidelně tvořit.

Přečíst celý článek
Back To Top