skip to Main Content
Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Strukturovaná data pomáhají vyhledávačům lépe porozumět struktuře obsahu vašeho webu či e-shopu. Je to skvělá příležitost, jak vyhledávačům poskytnout nejen text, ale zároveň i význam dané informace. Pokud máte například na webu uvedenou cenu za produkt 560 Kč, tak z pohledu robota se jedná o text a číslice. Strukturovanými daty mu ale poradíte, že jde o cenu.

Přečíst celý článek

Jak na obrázek autora na Google po změnách Google Authorship

V červnu jsme se od Johna Muellera z Google dozvěděli, že z důvodu potřeby zjednodušení vzhledu výsledků vyhledávání se vyhledávač rozhodl zrušit obrázky autorů článků, které byly označeny takzvaným Google Authorship. Pojďme se podívat na to, jak si zajistit obrázek u výsledku vyhledávání i v této době, když se fotky autorů již nezobrazují. Zároveň je dobré ohlédnout se za tím, proč se k tomuto kroku Google rozhodl a co to znamená do budoucna.

Přečíst celý článek
Back To Top