skip to Main Content
Jak působit na Facebooku, aby si vás fanoušci oblíbili?

Co dělat a nedělat na Facebooku, aby vás fanoušci milovali

Všichni chceme, aby naše příspěvky lidé komentovali a sdíleli. A to z mnohem praktičtějších důvodů než z těch, že post s pár lajky vypadá trapně. FB algoritmus postupně snižuje přirozený dosah běžných příspěvků, ale pokud se zadaří a váš post získá vysokou míru zaujetí, zobrazí se také většímu počtu lidí. Nejdřív si ale musíte vytvořit své publikum, které vás bezmezně miluje a sleduje každé vaše… Dobře, nebudeme to přehánět. 🙂

Přečíst celý článek

Shrnutí 7 červnových příspěvků

V měsíci červnu jsme na blogu Včelište vydali celkem sedm příspěvků. V následujícím pravidelném měsíčním shrnutí se dozvíte, jaké články to byly. Pokud nestíháte náš včelí internetový magazín sledovat pravidelně, máte tak nyní možnost všechno přehledně projít. Pojďme se tedy společně stručně podívat na to, co u nás v červnu vyšlo. 🙂

Přečíst celý článek

Rozdíly v tónu komunikace pro sociální sítě

V minulých článcích jsme pro vás připravili sérii textů týkajících se tónu komunikace, person a přesvědčivého copywritingu. Všechna témata nám v českých luzích a hájích přišla dost podceňovaná. Kvalitních zdrojů je zatím o tomto tématu málo. Dnešní článek bude tuto sérii rozšiřovat o pohled na tón komunikace na sociálních sítích, který se vám pokusíme blíže přiblížit.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 18 březnových příspěvků na blogu Včeliště

Jaro nám klepe na dveře a na náš blog to má pravděpodobně blahodárný účinek. Stále pro vás pravidelně píšeme články. A stále držíme vysokou laťku kvality. Posuďte sami březnovou úrodu osmnácti následujících šťavnatých kousků. Kromě našeho stálého tématu a korektorského okénka jsme si pro vás tentokrát přichystali dvě nabídky. Jednak hledáme další posilu do našeho včelího týmu a jednak jsme se rozhodli, že blog otevřeme případným zájemcům o kvalitní guest posting. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost. Přesvědčte se sami.

Přečíst celý článek

4 zbytečné a časté chyby v tónu komunikace

Mnoho firem na internetu tón komunikace vůbec neřeší. Některé  o něm pouze ví. Jiné se ho snaží správně určit. Možná právě vy uvažujete nad tím, že vašim textům „něco“ chybí.

Pokud jste zatím o tónu komunikace neslyšeli, začněte raději pěkně od začátku. Přečtěte si, jak vhodný tón komunikace zvolíte a jaké existují jeho druhy. Tyto dva články vám stačí pro to, abyste získali základní povědomí o celém tématu.

Přečíst celý článek
Back To Top