skip to Main Content

Typy marketingových e-mailů

Každý typ e-mailu má jiný účel. Cílem tohoto článku je vám jednotlivé hlavní typy e-mailů představit a u každého vám objasnit jeho výhody a nevýhody. Jestli jste se už definitivně rozhodli, že chcete e-mail marketing zkusit, pravděpodobně vám otázka týkající se typu e-mailu na mysl už přišla. Je totiž jedna z prvních, kterou musíte vyřešit.

Jaký typ e-mailu a jak často ho budete rozesílat? Co bude jeho obsahem? Budete posílat pravidelný newsletter? Tyto a další otázky jsou před samotným startem kampaně velice důležité a vy byste na ně měli mít jasnou odpověď. V tomto článku se vám pokusím odpovědi na ně přiblížit. Rád vám pomůžu si tyto základní otázky týkající se e-mail marketingu ujasnit.

Přečíst celý článek

4 příklady úspěšně použitých obsahových strategií

V minulých článcích jsme začali rozebírat obsahový marketing. Není to tak dlouho, co jsem vám představil jeho výhody a díky několika posledním příspěvkům určitě víte, proč je obsahový marketing stále populárnější. O výhodách dlouhodobých obsahových strategií a kvalitním obsahu nemusíte pochybovat. O jejich nutnosti napsal v bodech článek Jan Ambrož, jeden z předních českých odborníků na obsahový marketing. Nemá smysl, abych vám zde psal články, ve kterých představuji obsahový marketing, aniž bych vše dokázal na příkladech úspěšně vedených obsahových strategií.

Přečíst celý článek

Co to je obsahový marketing a proč ho používat

Obsahový marketing přitahuje větší pozornost marketérů až v posledních několika letech (přibližně od roku 2008 – 2009). I když by se dalo říct, že to rozhodně není pojem neznámý a jeho historie sahá hluboko do minulosti, tak se o něm dříve prostě moc nemluvilo. Proč tedy tento tajemný termín vzbuzuje v poslední době tolik pozornosti? I SEO odborníkům a jiným online specialistům se v České republice dostal do hledáčku. Přesto těch, kteří se jím zde opravdu zabývají, je jako šafránu. Ve světě je však každým rokem význam content marketingu stále větší. V posledních několika dnech nám to dokázal i Google, který se neustále za kvalitní obsah snaží bojovat, a nejen díky němu význam obsahového marketingu nabývá na síle.

Přečíst celý článek

Storytelling: Jak ho začlenit do obsahové strategie

Příběhy prodávají. To je fakt. Pokud si myslíte, že vaši zákazníci jsou lačni po extra dlouhých, popisných textech bez hlubší obsahové strategie, tak jste na omylu. Vtáhněte je do příběhu. Není na tom nic složitého.

Pravděpodobně už nějakou značku, kterou chcete propagovat, máte. Teď jenom zbývá pravidelně publikovat, vymyslet příběh, a roztočit tak kolotoč zvaný „storytelling“.

Přečíst celý článek
Back To Top