skip to Main Content
Věty, které neradi slyšíme od klientů.

10 vět, které neradi slyšíme od klientů – a co bychom si přáli slyšet

Agentury versus klienti. Dva rozdílné světy, které se mnohdy nechápou. Na vině je většinou nejasná komunikace na obou stranách. I proto jsem ve Včelišti požádala projektové manažery, obsahové stratégy, SEO specialisty, copywritery i grafiky a společně jsme sepsali 10 vět, které neradi slyšíme od klientů, a co bychom místo nich slyšeli raději.

Přečíst celý článek
Pravidla zpětné vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek

Segmentace a e-mail marketing pro pokročilé – 2. díl

V minulém díle seriálu o e-mail marketingu pro pokročilé jsme nakousli základy segmentace. Dozvěděli jste se, že segmentace se zpravidla rozlišuje na dva hlavní proudy. První proud, segmentaci z hlediska demografických údajů, jsme podrobněji probírali minule. Dnes vám představíme dalším možnosti segmentace, které se do minulého článku nevešly.

Přečíst celý článek
Back To Top