skip to Main Content
Hledáme Copywritera S Přesahem Do Obsahového Marketingu

Hledáme copywritera s přesahem do obsahového marketingu

Děkujeme všem, kteří se do výběrového řízení přihlásili. Aktuálně pracujeme na vyhodnocování zkušebních zadání.

———————————————————–

Rozšiřujeme i nadále náš včeliští tým a hledáme šikovného copywritera/copywriterku s přesahem do obsahového marketingu. Pokud je psaní tvým denním chlebem a chceš se k tomu více věnovat práci s obsahem a obsahové strategii, jsi náš člověk!

Hledáme novou posilu do týmu, která by se cca 40 hodin měsíčně věnovala copywritingu a dalších 40 hodin by pracovala na vymýšlení nových nápadů na obsah, vytváření marketingových strategií postavených na obsahu. Počet hodin lze případně poupravit ke spokojenosti obou stran. Do budoucna je pak možné posunout se na pozici obsahového stratéga seniora, který má pod správou své obsahové klienty a řídí celý projekt včetně organizace týmu, rozpočtů, vyhodnocování a vymýšlení nových nápadů, jak pomocí obsahu dosáhnout cílů projektu.

Jako copywriter budeš mít na starosti pravidelnou tvorbu článků, textaci webů, produktových popisků, tiskovin, newsletterů a facebookových příspěvků pro stránky z různých oborů, jako jsou například nemovitosti, zahradničení, bankovnictví, marketing, technologie, stavebniny, legislativa, lifestyle a další. Jestli umíš skvěle psát prodejní texty a články, máš v malíčku pravopis, gramatiku a stylistiku, dokážeš pracovat samostatně a nebojíš se ponořit do rozličných témat, ozvi se nám. Rádi tě přijmeme mezi sebe.

Tvoje schopnosti budeme potřebovat každý pracovní den, ale konkrétní pracovní doba je čistě na tobě. Když budeš online na chatu, můžeš pracovat ráno, večer i o půlnoci. Hlavní je mít splněné úkoly do zadaného termínu. Nabízíme práci, při které můžeš pracovat odkudkoli, stačí ti počítač s internetem. 

Náplň práce:

  • Tvorba nejrůznějších marketingových textů – od popisků přes články až po textaci celých webů.
  • Pomoc s vymýšlením obsahové strategie pro klienty.
  • Pomoc se zpracováním e-mail strategie a strategie na sociálních sítích.
  • Koordinace tvorby a propagace obsahu na svých projektech.
  • Vyhodnocování výsledků obsahového marketingu a úprava strategie na jejich základě.
  • Práce s nástroji pro publikování, e-mailing a analýzu.

Budeš ve středu dění obsahového marketingu! Na začátku ti bude pomáhat zkušený kolega, později se můžeš zařadit vedle něho.

Potřebné schopnosti a vybavení:

  • Samostatnost a zodpovědnost za svoji práci.
  • Zkušenosti alespoň 1 rok s aktivním copywritingem.
  • Bezchybnou gramatiku a stylistiku, perfektní znalost pravopisu.
  • Dobré organizační i komunikační schopnosti, umění pracovat z domova.
  • Kreativitu ve vymýšlení nápadů na nový obsah a schopnost kreativního vymyšlení komunikačního konceptu.
  • Výhodou je znalost nějaké části internetového marketingu (SEO, PPC, e-mail marketing, obsah, sociální sítě…) nebo vedení vlastního internetového projektu a znalost některých nástrojů, jako jsou WordPress, GetResponse, Drip, Leadpages, Google Analytics apod.
  • Časové možnosti pro práci na úvazek 80 hodin měsíčně (preferovaná forma je fakturace, po dohodě lze i dohoda či HPP) s možností rozšíření.
  • Alespoň elementární znalost angličtiny, další jazyky výhodou.

Není pro nás důležité, jestli pracuješ z domova, kavárny nebo coworkingu, ale jestli práci odvedeš svědomitě a v termínu. Čas, kdy budeš pracovat, si v rámci domluvených pravidel určuješ sám/sama. V týmu komunikujeme přes Slack či telefon a pro správu úkolů využíváme nástroj Basecamp, takže vždy uvidíš, co tě kdy čeká.

Co ti práce u nás přinese?

  • Možnost pracovat ve firmě fungující díky moderním technologiím na dálku (ale přitom si je tým blízko).
  • Možnost pracovat odkudkoli chceš, pokud máš připojení k internetu.
  • Pracovat můžeš, když máš čas – v rámci domluvených úkolů, které je třeba splnit.
  • Práci v mladém a přátelském kolektivu.
  • Široké možnosti vzdělávání v internetovém marketingu, nabírání zkušeností.
  • Účast na pravidelných firemních setkáních.
  • Zajímavá odměna s možností růstu v budoucnu.

Než napíšeš…

Jak se k nám přidat?

Připrav svůj životopis, ukázky svých textů a sepiš, proč tě láká pracovat ve Včelišti.  

Pošli vše na e-mailovou adresu pavlina.svejdova@vceliste.cz. Do předmětu e-mailu napiš „Nová včelka: copywriter / junior stratég.

Každému zájemci dáme vědět ohledně dalšího postupu. Pro všechny máme připraveno pár otázek a zkušební úkol. Na základě jeho vypracování a informací o zájemcích vybereme tu nejlepší budoucí včelku a osobně se sejdeme. Následně můžeme začít spolupracovat.

Těšíme se na tvůj e-mail.

Sdílejte:
Barbora Smyčková

Barbora Smyčková

Bára se na Včelišti stará o hladký průběh všech zakázek, ale díky své historii jako správce sociálních sítí se ráda zabývá nejen tématy organizace času, ale i novinkami ze světa Facebooku a Instagramu.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít