Znáš reklamní systémy Googlu a Seznamu jako své boty? Chceš pracovat odkudkoliv a vytvářet reklamy pro zajímavé klienty a projekty? Přidej se do našeho úlu a získej smysluplnou práci, ve které budeš moct realizovat své nápady a rozšiřovat své dovednosti.
Koho hledáme
Zkušeného PPC specialistu nebo specialistku (medior/senior) s minimálně dvěma roky praxe s vedením PPC kampaní. Pokud máš pokročilou znalost inzerce v Google Ads a Skliku a můžeš nám věnovat alespoň 80 hodin měsíčně, rádi tě přivítáme v našem úlu.
Na jakou práci se u nás můžeš těšit?
Návrhy strategií PPC inzerce pro nové klienty Včeliště.
Nastavování kampaní a příprava podkladů pro spolupráci s dalšími členy týmu (copywritery, grafiky a obsahovými stratégy).
Pravidelná správa a optimalizace kampaní v Google Ads, Sklik a Google Merchant Center (nejčastěji pro e-shopy a B2B firmy).
Nastavování a práce se zbožovými porovnávači, jako jsou zbozi.cz, heureka.cz, Glami, Favi, pracovat budeš i s nástrojem Mergado.
Práce s Google Tag Managerem.
Propagace obsahu skrze PPC, využívání remarketingových publik.
Spolupráce s ostatními marketingovými specialisty, konzultace tebou vytvořených PPC strategií se zakladatelem Včeliště Josefem, mentorování kolegy – junior PPC specialisty.
Sledování nových trendů a novinek v oblasti PPC, které budeš předávat marketingovým manažerům jiných firem prostřednictvím našich agenturních kanálů.
Vedení individuálních online školení s našimi klienty ohledně PPC reklamních platforem.
Co ti přinese výhodu ve výběrovém řízení?
Pokud pracuješ na IČO. Otevření jsme ale i klasickému pracovnímu poměru.
Jestliže umíš kromě Google Ads a Skliku aktivně pracovat i s Google Tag Managerem, dovedeš v něm nastavovat konverze a vyhodnocovat výsledky.
Když už jsi pracoval s Microsoft Advertising (Bing Ads).
Máš-li hlubší vhled do analytiky.
Když jsi získal Mergado certifikaci.
Nejde ale o nezbytné podmínky.
Co ti práce u nás přinese?
Zajímavou počáteční odměnu za poloviční úvazek ve výši 25 000 – 35 000 Kč dle tvých zkušeností.
Možnost pracovat na různorodých projektech a klientech, takže se nemusíš bát stereotypu. Jeden den budeš nastavovat inzerci pro technologickou firmu, jindy zase pro e-shop s kosmetikou.
Spolupráci s týmem marketérů, kteří ti pomohou kampaně vytunit. Reklamy budeš nastavovat v rámci širší marketingové strategie, takže budeš znát jejich kontext. K ruce budeš mít šikovného copywritera, se kterým vyšperkujete textace, grafika pro návrhy bannerů a projektového manažera, který pomůže s komunikací s klientem, aby ses mohl/a soustředit na svou práci.
Profesní růst v rámci Včeliště: rádi ti dáme prostor pro vzdělávání se, získávání certifikací a nových dovedností v oblasti SEO, vymýšlení kampaní nebo třeba přípravy marketingových strategií. Společně s tím ti v budoucnu rádi nabídneme i rozšíření úvazku, třeba i do dalších oblastí marketingu, kterým se věnujeme.
Vyzkoušíš si i jinou formu PPC kampaní než jen klasické prodejní. Vytvářet budeš mimo jiné také kampaně na propagaci zajímavého obsahu a obsahových podstránek.
Možnost pracovat odkudkoliv, a to ve 100 % času. Kancly totiž nemáme a ani mít nebudeme.
Možnost být pánem svého času. Ve Včelišti víme, že práce na remote je efektivní, pokud každý z nás může pracovat na místě a v čase, kdy mu to nejvíce vyhovuje.
Staneš se členem marketingové agentury, která má své pevné místo na trhu již více než 10 let. Jsme také certifikovaný Google partner, Sklik partner a Mergado certifikovaná agentura.
5 hodin měsíčně na vlastní vzdělávání.
Zdarma vstupenky na vybrané kurzy, školení a konference.
Přístup k placeným nástrojům jako Marketing Miner, Collabim, SEO Screaming Frog a další.
Zábavné teambuildingy, přátelské a inspirativní kolegy.
Připrav si svůj životopis, ukázky své dosavadní tvorby a sepiš, proč se chceš stát naší novou včelkou.
Pošli e-mail na adresu mariana.zikova@vceliste.cz se životopisem či odkazem na LinkedIn profil. Do předmětu e-mailu napiš „Nová včelka: PPC specialista/specialistka“.
Nikdo z uchazečů u nás nezůstává bez odpovědi. Jakmile nám zašleš všechny podklady, dáme ti vědět a pošleme ti zkušební úkol, jehož vypracování bude pro naše finální rozhodnutí zásadní.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení