Jak na efektivní e-mail marketing? Josef Řezníček vás provede světem e-mailingu během 90 minut. Zdarma v rámci Akademie Včeliště.

Jak na firemní identitu a vizuální tvář podnikání bez vlastního týmu grafiků?
Není pochyb o důležitosti vizuálního stylu v komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky. Styl a grafika jsou tím prvním, co upoutá návštěvníka vašich stránek a co mu zůstane v paměti, když někde narazí na vaši firmu. Mnoho odborníků na grafiku a firemní identitu říká, jak důležité je mít vizuální styl sjednocený, promyšlený a konzistentní. Jak toho ale dosáhnout, když jste malý nebo střední podnik a vlastní tým grafiků nebo roky trvající spolupráce s grafickým studiem je nad vaše možnosti? Pojďme se společně zamyslet nad tím, co vaše podnikání skutečně potřebuje a jak je možné toho dosáhnout.
Jakých chyb se firmy často dopouští na vlastním vizuálním stylu?
Ať už se vaše podnikání týká čehokoli, často na svém webu potřebujete měnit grafické prvky, přidávat nové obrázky, bannery, e-booky, letáčky a podobně. Mnoho malých firem toto řeší podomácku nebo si na začátku nechají vytvořit nějaké grafiky, které následně samy recyklují a upravují. Výsledek pak často může být kontraproduktivní, jak mohou potvrdit někteří experti na firemní identitu. Například Martin Kozák z kreativního kolektivu REMEMBERSHIP_ na otázku, jaké důsledky má, když si klient sám upravuje grafiku, říká:
Pokud se bavíme přímo o klientovi, který v obrovské většině případů určitě není jakkoli znalý designových principů a vizuálních zákonitostí, je odpověď asi jasná. Švadlena by se taky nehrabala doma v elektroinstalaci jen proto, že za dům už zaplatila a teď chce ušetřit, nebo si nedejbože myslí, že to přece zvládne sama, vždyť jde jen o pár barevných drátků. I malý zásah může mít někdy fatální následky pro celý systém.
Nové, atraktivní grafiky působí na zákazníky pozitivně a přitáhnou jejich pozornost, ovšem zadávat takové drobné práce grafickým studiím se velmi prodraží a časově protáhne. Jaké možnosti tedy máme v prostředí malého a středního podniku?
DesignVčelka umožňuje i malým firmám dosáhnout na profesionální grafiku
Poutavé obrázky či infografiky mohou klidně i několikanásobně zvýšit konverzní poměr stránek. Pokud jste menší firma a neutrácíte za marketing zrovna miliony, můžete si nechat grafiku vytvořit od DesignVčelky. Tuto službu jsme založili právě proto, abychom pomohli firmám, které čas od času potřebují dodat drobné, nicméně profesionálně zpracované grafické práce, ale služby grafických studií či freelance grafiků jsou pro ně těžko dostupné. Spolupráce s DesignVčelkou má nejen výhody ve finanční dostupnosti a jednoduchosti celé služby. Naši grafici dokáží reflektovat podstatu a specifika vašeho podnikání či produktů a přizpůsobit jim jednotný styl grafik, takže spolupráce s námi může vašemu webu dodat skutečně konceptuální a profesionální vzhled. Důležitost sladění grafiky s jednotlivými prvky podnikání koneckonců opět zdůrazňuje Martin Kozák:
Je samozřejmě nutné, aby vizuál ladil a reflektoval produkt či službu. Tahle jednotnost je důležitá pro vnímání značky zákazníkem. Čím je toto sjednocení lepší, tím profesionálněji a důvěryhodněji značka působí. Tato jednotnost by se měla promítat nejen ve vizuální podobě, ale také v hodnotách značky, které se odráží například v přístupu k zákazníkům a další komunikaci vně i dovnitř firmy.
S pomocí DesignVčelky můžete i v omezených podmínkách malé firmy dosáhnout na profesionálně vypadající sjednocený vizuální styl. Jak jsme již řekli, dobrá firemní grafika nemá jen estetický efekt, ale je skutečně účinným nástrojem pro zviditelnění podnikání na internetu.
0 komentářů k zobrazení