skip to Main Content
Připravte se na nejdůležitější marketingové konference první poloviny tohoto roku.

Které marketingové konference nesmíte v roce 2019 minout?

Ať už jste v marketingu začátečníci, nebo máte tento obor v malíku, určitě si nenechte ujít akce, které posunou vaše schopnosti ještě o kus dále. Zlepšete svou komunikaci, propagaci, obsah webu, seznamte se s novými nástroji a poznejte „fígle“, díky kterým budete před konkurencí nejen o jeden, ale hned o několik kroků napřed.

Připravili jsme pro vás seznam marketingových konferencí pro první pololetí roku 2019. Hledejte inspiraci, podejte si ruku se skutečnými odborníky a odneste si do své firmy nové poznatky.

Content marketing – 24. ledna, Praha

Kam dorazit: ROYAL Theatre & Club Chic na Vinohradské v Praze

V kolik se akce koná: 8:30–16:00

Téma konference: Konferenci, na níž nemůže nikdo, kdo se zabývá obsahem, chybět, pořádá Asociace content marketingu (ACM). Vybraní specialisté vám poradí, jak pomocí obsahu zaujmout a získat klienty či zákazníky.

Koho tu uvidíte: Těšit se můžete například na Rudolfa Kvíze (Konektor Social), Terezu Hažmukovou (2Fresh), Lukáše Kmínka (Blueberry) či duo Michaela Raková a Martin Vymětal (Boomerang Communication). O nativní reklamě bude přednášet Nikita Jankovičová (Refresher). O tom, jak na content marketing v roce 2019, pohovoří Kateřina Borovanská (FREYA & ACM).

Vstupenky si můžete zakoupit zde, více informací najdete na Facebooku akce.

Partnerem 3. ročníku Content marketingu jsme se stali také my ze Včeliště – pro vás to znamená, že s námi můžete vyhrát 2 × 2 vstupenky na jednu z nejdůležitějších content akcí tohoto roku!

Chcete vyhrát vstupenky na 3. ročník Content marketingu?

Přijde si poslechnout specialisty z oblasti obsahového marketingu – a za vstupenku neplaťte ani korunu. Jako partneři konference pro vás od 14. ledna máme na svém Facebooku soutěž o 2 × 2 vstupenky. Nenechte si ji ujít – sledujte nás a vyhrajte!

Reshoper – 29. ledna, Praha

Kam dorazit: PVA Expo v Praze

V kolik se akce koná: 10:00–19:00

Téma konference: Stojíte na prahu rozhodnutí, do čeho investovat svůj čas a peníze? Pak je pro vás Reshoper to pravé. Dozvíte se tu, jak by měl vypadat váš e-shop a jak vytvořit business strategii pro další období.

Koho tu uvidíte: Na konferenci dostane slovo Jan Mayer (CEO Dataweps), Jan Kvasnička (UX Designer), Milan Šemelák (specialista na tvorbu značek a marketingových propozic), Dalibor Cicman (E-commerce CEO) nebo třeba marketingový ředitel ze Shoptetu Radek Hudák. Přednášet bude i samotný ředitel festivalu Jindřich Fáborský, který odpoví na otázku, zda se vyplatí adoptovat každou novinku v marketingu jako první. Jak se postavit rostoucím cenám internetových reklam, poradí Petr Bureš (CTO Ulab).

Více informací naleznete zde.

Retail Summit – 4.–6. února, Praha

Kam dorazit: Clarion Congress Hotel Prague

V kolik se akce koná: 1. den 17:00–19:00, 2. den 8:00–22:00, 3. den 8:00–15:00

Téma summitu: Akce patří mezi 3 největší setkání retailu v Evropě. Přední domácí i zahraniční podnikatelé, manažeři a experti si tu předávají informace a vyměňují zkušenosti. Jednání jsou oficiální i neformální (díky bohatému programu včetně společenského večera s vyhlášením ocenění Mastercard Obchodník roku 2018).

Koho tu uvidíte: Účast potvrdila ministryně Ministerstva průmyslu a obchodu ČR Marta Nováková. Nebude chybět ani prezident SOCR ČR Tomáš Prouza nebo obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz. Potkat tu můžete také zahraniční hosty, mezi něž patří například Régis Degelcke (President, EuroCommerce) či Ralf Kleber (Vice President International Retail, Country Manager Germany, Amazon).

Více informací naleznete zde.

Konference Marketing With Love – 14.–15. února, Praha

Kam dorazit: Royal Theatre & Club Chic, Praha

Kdy se akce koná: 14. i 15. února akce začíná v 9:00

Téma konference: Chcete předehnat konkurenci, vydělat víc peněz a posunout své podnikání výše? Pak je tato konference pro marketingové a e-commerce manažery právě pro vás. Vyslechněte si zkušenosti a rady od českých expertů se světovým know-how na některé z 9 přednášek, zajděte na workshopy, kterých je naplánováno hned 10. A ještě se pobavte – celou akci totiž bude moderovat stand-up komik Jirka Charvát ze Stand-up Factory. Maximální počet účastníků konference je stanoven na rovnou stovku.

Koho tu uvidíte: Těšte se na ty nejlepší experty na business a marketing z naší země. Možná vás navnadí jména, jako Josef Havelka (Contagious), Jakub Horák (Eccentric Club), Jan Řehák (AdHackers), Václav Pavlečka (Air Ventures), Tomáš Havryluk (Alza) nebo například Matěj Matolín (Lovec-hlav.cz).

Více informací naleznete zde.

Digidějovice – 14. února, České Budějovice

Kam dorazit: Metropol – divadelní sál na Senovážném náměstí

Téma konference: 8 témat z online marketingu, 9 řečníků z oboru, 6 hodin přednášek s praktickými ukázkami. Program bude zaměřený na využití online marketingu v praxi.

Koho tu uvidíte: Můžete se těšit na skutečné odborníky a přínosná témata jejich přednášek. Podívejme se na ně zblízka:

  • David Špinar (má 20 let praxi v internetovém podnikání a marketingu) – Online Marketing v roce 2019
  • Adam Zbiejczuk (více než 10 let se profesionálně se věnuje sociálním sítím) – Každý jsme influencerem aneb jak Facebook díky Instagramu dál drží první místo
  • Jan Tichý (mimo jiné spoluvlastní digitální agenturu Taste a vede analytickou a konzultační agenturu Taste Medio) – Cross-channel marketing
  • Radek Hudák (vedl marketingové oddělení ve Slevomat.cz a působí jako CMO ve společnosti Shoptet) – Jak se odlišuje průměrný e-shop od úspěšného?
  • Jan Nedvěd – Do hloubi mozku Facebooku
  • Matez Jindra a Honza Páv – Jak poznat své zákazníky do hloubky a získat díky tomu konkurenční výhodu
  • Martin Petrášek – Případová studie: Předělání webu flexi.cz vedoucí ke skvělým výsledkům

Více informací naleznete zde.

Marketing Festival 2019 – 20.–22. března, Praha

Kam dorazit: Kongresové centrum Praha

Téma konference: Připravte se na přednášky od expertů z celého světa. Vypilujte obsah svého webu od A až do Z. Tato specializovaná konference je nabitá informacemi od těch nejzkušenějších s dlouholetou praxí. Řada z nich mluví v cizím jazyce, což díky simultánnímu překladu není žádná překážka.

Koho tu uvidíte: Určitě vás nadchnou slova Dana Arielyho, autora bestselleru Iracionálně váš. Marketingový profesor Mark Ritson pro vás chystá přednášku i celodenní workshop, abyste odešli plni informací o tom, jak se staví skutečná marketingová strategie. O svém odhalování ilegálních aktivit promluví data expert Christopher Wilie. U podvodů chvíli zůstaneme, na festivalu totiž bude o odhalování úniků peněz hovořit také Shailin Dhar, z Methodmi.com. Chcete získat větší znalosti v oblasti SEO a reklamy? Pak si nenechte ujít Wila Reynoldse, který v tom má za sebou dvacetiletou praxi. Jak vylepšit tvorbu kreativ a copywritingu, vám poví Ryan Wallman (Associate Creative Director, Wellmark).

Více informací naleznete zde.

Chcete vyhrát vstupenky na 3. ročník Content marketingu?

Přijde si poslechnout specialisty z oblasti obsahového marketingu – a za vstupenku neplaťte ani korunu. Jako partneři konference pro vás od 14. ledna máme na svém Facebooku soutěž o 2 × 2 vstupenky. Nenechte si ji ujít – sledujte nás a vyhrajte!

 

Czech Online Expo – 29.–30. března, Praha

Kam dorazit: Výstaviště Praha Holešovice

Téma konference: Největší veletrh, který přijde vhod provozovatelům e-shopů i webů, online marketérům nebo konzultantům. Na obrovské ploše výstaviště se můžete seznámit s činností více než 100 firem. A co víc, na velké tabuli zde najdete všechny pracovní nabídky vystavovatelů. Na jednom místě tak můžete absolvovat řadu hovorů a vybrat si tu nejlepší práci právě pro vás.

Koho tu uvidíte: Pokud na veletrh vyrazíte proto, abyste poznali známé tváře s mnohaletými zkušenostmi a úspěchy, těšit se můžete například na Jakuba Kašparů z CEO Lynt services s. r. o., který se více než 12 let věnuje PPC kampaním. Bude tu také Robert Junek, marketingový ředitel Mailkit, který moc dobře ví, jak má vypadat dokonalá e-mailová strategie. Pokud chcete přivést nové zákazníky, nechte si poradit od experta na zákaznickou péči Mária Roženského.

Více informací naleznete zde.

Pražský Barcamp – 6. dubna, Praha

Kam dorazit: Microsoft, Vyskočilova ulice v Praze

Téma konference: Nevíte, jak získat práci, která vám padne jako ulitá? Dorazte na Pražský Barcamp. Nemusíte platit žádné vstupné, ale domů pak odejdete s hromadou informací o různých oborech. Odborníci z oboru vám bez přikrášlování narovinu řeknou, jak udělat kariéru a zajistit si lepší budoucnost.

Koho tu uvidíte: Profesionálů z různých oborů tu bude skutečně hodně. Své letité zkušenosti si nenechávejte pro sebe a nebojte se ptát na cokoliv. Jména přednášejících budou známa těsně před Barcampem.

Více informací naleznete zde.

Internet Advertising Conference 2019 – 11. dubna, Praha

Kam dorazit: Cubex Centrum v Praze 4

Téma konference: Jde již o 12. ročník konference, jejíž přednášky se konají hned ve 3 sálech. Těšit se můžete na nejméně 30 přednášejících. Každoročně na akci zavítá více než 500 účastníků z řad ředitelů marketingových firem, mediálních a reklamních agentur, investorů, politiků i zástupců státní správy. Letos jsou připravena témata zaměřená na copyright, atribuční cesty, videoreklamu, blockchain v online reklamě nebo třeba na vztah společností Facebook a Google s médii. Dozvíte se také, jak si vede Česká republika od zavedení GDPR.

Koho tu uvidíte: O reklamě, marketingu a médiích, v nichž má patnáctiletou praxi, bude mluvit Kateřina Hrubešová. Šéfproducent Lukáš Záhoř se zase podělí o své zkušenosti spojené s přeměnou Stream.cz z videoserveru na nejsledovanější českou internetovou televizi. Poslechnout si můžete také Dominika Stroukala, hlavního ekonoma Roklen, který bude přednášet o Blockchainu. David Bauckmann z Impression Media přiblíží téma „Zapojení programatiku do systému monetizace stránek zejména pro středně velké publishery“.

Více informací naleznete zde.

Barcamp Kolín – 11. května, Kolín

Kam dorazit: podnikatelský inkubátor CEROP (bývalý zámek), Kolín

V jaký čas se akce koná: od 9:00

Téma konference: Otevřená konference, na níž si sami účastníci vybírají přednášky pomocí hlasování. Pak se na ně mohou přijít podívat zcela zdarma. Barcamp je zajímavý také tím, že nepřednáší pouze odborníci, ale i účastníci, kteří mají lidem co říci. Jde o předávání poznatků a zkušeností bez nároku na odměnu.

Koho tu uvidíte: Poznáte tu několik odborníků s dlouholetou praxí. Během obědové pauzy navíc dostanou slovo další 4 přednášející, kteří se zapíší na TrueBarcamp v den konání akce.

Více informací naleznete zde.

Restartujte se v první polovině roku

Kam dorazit: Divadlo pod Palmovkou

Téma konference: Sérii konferencí Restart není třeba nijak představovat. Letos jich proběhne celkem šest a budou se specializovat na e-mailing, SEO, brand ad.

Koho tu uvidíte: Výčet přednášejících je opravdu dlouhý, na jednotlivé konference a spíkry se můžete podívat zde:

Máte další zajímavé tipy na akce?

Pokud víte o dalších konferencích, přednáškách či podobných akcích, které by mohly ostatním přijít vhod, neváhejte nám o nich dát vědět. Těšíme se!

Chcete vyhrát vstupenky na 3. ročník Content marketingu?

Přijde si poslechnout specialisty z oblasti obsahového marketingu – a za vstupenku neplaťte ani korunu. Jako partneři konference pro vás od 14. ledna máme na svém Facebooku soutěž o 2 × 2 vstupenky. Nenechte si ji ujít – sledujte nás a vyhrajte!

Sdílejte:

Specialista na obsahový marketing se zálibou v českém jazyce. Každý text ve Včelišti projde jeho rukama.

3 komentářů k zobrazení

  1. Dobry den nechci byt prudic ale proc nenazvete clanek „konference na kterych letos budeme.“ protoze pokud bych jako marketak mel vybirat tak mi tam treba chybi eshopsummit v rijnu v CB, nebo seorestart, datarestart, ppcrestart a o socialrestartu uz ani nemluve. Dale treba je dobra konference WordCamp v Praze a spousta dalsich. A ne nerikam ze na vsech budu.

  2. Ahoj, doplním, že v Brně budeme už poosmé pořádat Nekonferenci. Ještě nevíme přesné datum, ale plánujeme květen/červen. Tak nějak 🙂 https://www.besteto.cz/tema/nekonference

    Jinak pravidelně pořádáme (každý druhý měsíc) už tradiční akci PPC na stojáka. Přijede k nám vždycky nějaký spíkr a řešíme PPC. Nejbližší bude 12. února a přijede k nám Michal Krutiš.
    https://www.besteto.cz/tema/ppc-stojaka

    O nejbližších termínech všech akcích budeme informovat tady: https://www.besteto.cz/skoleni

    Děkujeme případně za zmínku 🙂
    Nikola z marketingové agentury BESTETO

  3. Pekný deň všetkým,

    rada by som vás pozvala na prvú konferenciu o biddingu PROBIDDING 2019, ktorú organizuje v Brne 16 .5. 2019 naša sesterská firma Bidding Fox: https://www.bidding-fox.cz/probidding-2019

    Budúci štvrtok 25. 4. 2019 v Prahe oragnizujeme Mergado + Bidding MeetUp : https://www.bidding-fox.cz/probidding-2019

    V neposlednej rade by som vás chcela pozvať na MergadoFest, ktorý sa bude konať v druhej polke septembra (zrejme 19. 9. 2019). Bližšie informácie ešte vonku nemáme, ale môžete sa pozrieť, ako akcia vyzerala minulý rok: https://www.mergado.cz/mergadofest-2018

    Natália,
    Mergado

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top