skip to Main Content
Kafe a marketing se Shopsys.

Lukáš Havlásek a Matěj Kapošváry vás zvou na kávu i pokec o marketingu

Každý měsíc jiná tvář, další zkušenosti a neformální povídání o marketingu. Ani tentokrát nebudete litovat. Na Kafe a marketing do Standard Cafe na Praze 1 totiž 3. prosince v 18 hodin dorazí Lukáš Havlásek a Matěj Kapošváry. Lukáš je CEO společnosti Shopsys, Matěj tady působí na pozici marketingového ředitele.

Proč přijdou pánové spolu? Protože oba mají co říct k B2B i B2C e-shopům, které staví na vlastní open-source platformě Shopsys Framework. Jsou specialisty na tvorbu e-shopů malých a středních firem, ale i velikánů – prozatím v České republice, ale v brzké době hodlá Shopsys expandovat i za hranice.

Duo, od kterého se máte co naučit

Kdo zná Shopsys, tak ví, že vyniká na konferencích. Pokud se do svého marketingu chcete opřít stejně jako oni, přijďte si poslechnout rady Lukáše a Matěje. Slíbili, že výjimečně na akci Kafe a marketing prozradí, jakým způsobem se jim daří ovládnout konference široko daleko. A věřte, že jen o stánku to není.

Oba pozvaní specialisté na e-commerce jsou bravurními řečníky. Matěj Kapošváry organizuje a moderuje konference, Lukáš Havlásek je zase expertem na business poradenství, projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách.

V Shopsysu – na rozdíl od konkurence – vynikají také v oblasti PR. Přiznejte si, jak jste na tom vy? Nechte si poradit a posuňte se zase o kus dál.

Další téma, o kterém si mohou s dvojicí Lukáš a Matěj popovídat výhradně účastníci Kafe a marketingu, budou automatizované marketingové trychtýře. V Shopsysu jich používají hned 7. Seznamte se se všemi a pokládejte hostům klidně i záludné otázky, abyste měli ve všem jasno.

Firemní magazín EXEC – B2B časopis roku

Shopsys má řada manažerů spojený s magazínem EXEC. Právě pro ty, co se pohybují ve světě e-commerce, vychází už několik let a slaví úspěchy. Mimo jiné se v roce 2016 umístil na bronzovém místě v soutěži Fénix content marketing v kategorii B2B časopis roku. Jaký význam má magazín EXEC pro Shopsys? Jak se v průběhu let změnil? Jak pomáhá v marketingu a kde všude ho Shopsys používá ke své prezentaci? Na tyto i další otázky ohledně magazínu se bude moderátor Josef Řezníček, šéf online marketingové agentury Včeliště, během večera vyptávat.

Přešlapy dělá každý, zažili je i prosincoví hosté

Pravda, Shopsys je na trhu už 16 let a v tuto chvíli má okolo 70 pracovníků. Na cestě vzhůru ale nebylo vždy všechno zalité sluncem. A vy budete mít při osobním setkání s Lukášem Havláskem a Matějem Kapošvárym jedinečnou možnost vyslechnout, jaké klacky přistály pod nohama právě jim. Mimo jiné vysvětlí, proč přestali dělat velkou část video marketingu. Co dalšího by během své letité praxe udělali jinak? Když nepřijdete, nedozvíte se to.

Staňte se VIP návštěvníky akce

VIP hosté si žádají i VIP návštěvníky. Ať už milujete kávu nebo čaj, dorazte na akci Kafe a marketing. Raději si ale židli rezervujte předem, aby vám ji někdo nezasedl. Máme jen 20 míst.

Sdílejte:

Patnáctiletá praxe v tvorbě různých textů mluví za vše. Copywriterka Lenka dokáže pomocí textů „prodat" vše od zápalek až po nové BMW. Textařinou žije už od střední školy, kdy propadla novinařině, psaní knihy a následně i marketingu.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top