skip to Main Content

Jak správně prolinkovat stránky?

Asi už jste slyšeli, že zpětné odkazy vedoucí z jiných stránek vám mohou pomoct při zvýšení viditelnosti ve výsledcích vyhledávání. Jak ale správně odkazovat i v rámci svých stránek, to už všem jasné není. V tomto článku se proto podíváme na to, jakým způsobem interně odkazovat na různé části webu a obsah na podstránkách, abyste zvýšili šance, že se stránka zobrazí výše ve vyhledávačích.

Přečíst celý článek

Proč se vyplatí tvořit kvalitní obsah

1. března 1996 zazněla z úst Billa Gatese dnes již notoricky známá fráze „content is king“. Nejenže je tato fráze aktuální i v současném století, také obsah samotný je vnímán jako nejpodstatnější složka on-page optimalizace pro vyhledávače. Ne že by tomu tak dříve nebylo, ale v poslední době se v České republice o kvalitním obsahu mluví stále více v souvislosti s obsahovým marketingem, případně inbound marketingem.

Přečíst celý článek
jak napsat opravdu poutavý nadpis

Jak psát poutavé nadpisy pro návštěvníky i vyhledávače

V minulých článcích Jak vytvářet poutavé titulky a Co by mělo obsahovat meta description jsem se vám snažil vysvětlit, jak vám může jejich nastavení pomoct při SEO. Dalším, neméně důležitým prvkem z hlediska optimalizace pro vyhledávače a uživatelské přívětivosti, je správné používání nadpisů. Spíše než návod typu „kolik nadpisů prvního řádu můžete mít na stránce“, bude tento článek pojednávat o obsahu nadpisů, jejich formátování a dalších více konverzně a uživatelsky zaměřených věcech.

Přečíst celý článek
jak správně cílit klíčová slova

Jak a kam správně cílit klíčovými slovy?

Pokud už máme vymyšlenou strukturu webu a hotovou analýzu klíčových slov, měli bychom se ještě znovu zpětně zamyslet nad cílením klíčových slov na konkrétní podstránky.

Cílení bychom sice správně měli mít už za sebou, pokud jsme analýzu klíčových slov udělali pořádně, nicméně protože jde o důležitou a často přehlíženou část při SEO, rozhodl jsem se tomu věnovat, možná trochu navíc, speciální článek. Ve výsledku je totiž většinou třeba vymýšlet strukturu, analýzu i cílení dohromady.

Přečíst celý článek
seo audit webu

Malý SEO audit zdarma – Přihlaste váš web

Vlastníte stránku, které se nevede dobře ve výsledcích vyhledávání? Máte problém s nekvalitní návštěvností a nízkou konverzí z vašeho webu? Nevíte už, co udělat pro to, aby byla vaše stránka úspěšná ve vyhledávačích a ty ji začaly zobrazovat ve výsledcích vyhledávání? Využijte dnešní šance, nemáte co ztratit. Přihlaste zdarma svůj web do malého SEO auditu!

Přečíst celý článek
přehledná struktura webu

Jak vytvořit přehlednou strukturu webu

Doufám, že jsem vás v minulých článcích ujistil, že výběr vhodného názvu domény ani analýza klíčových slov nejsou až tak složité záležitosti, pokud víte, jaké otázky si klást. Nyní budeme v odkrývání „tajemných“ SEO praktik pokračovat. Pokud jste už vlastními silami vybrali doménu a udělali analýzu klíčových slov, tak vám nic nebrání ve správném rozvržení struktury webu.

Přečíst celý článek
Back To Top