skip to Main Content

Shrnutí – 12 zářijových článků na blogu Včeliště

Ani přicházející podzim náš blog nezabrzdil a za září jsme vytvořili celkem 12 článků. Celý měsíc se nesl ve jménu příprav elektronické knížky o obsahovém marketingu. Kromě toho jste mohli na blogu najít zajímavé články od naší copywriterky Venduly nebo asistentky Terezy, která má nově na starosti správu našich dvou nových projektů zaměřujících se na infografiky. Pojďme si společně ve zkratce představit, co vám mohlo uniknout, pokud náš blog nesledujete pravidelně.

Přečíst celý článek

Kde hledají copywriteři inspiraci?

Inspirace neroste na stromech ani ji nemůžete koupit v sebelépe vybavené prodejně domácích potřeb. Jedno je však jisté – dříve nebo později zkrátka dojde. Co s tím? Kam pro její novou dávku? Problematika ztracené nebo nedostatečné inspirace není spojena pouze čistě s copywriterskou činností. Promítnout se může do všech oblastí, ve kterých je zapotřebí kreativní lidské činnosti.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších infografik měsíce

Také milujete infografiky? My ano. Proč? Například proto, že informace v ní obsažené bývají zajímavé, snadno pochopitelné a lehce zapamatovatelné. Proto jsme se také letos rozhodli založit dvě webové stránky, kde se o ně s vámi budeme pravidelně dělit. V dnešním článku bych vám tyto stránky ráda představila.

Přečíst celý článek

Google představil nový vyhledávací algoritmus Kolibřík

Největší současný vyhledávač na světě Google veřejně oznámil, že poslední měsíc testoval a nyní do ostrého provozu nasadil nový vyhledávací algoritmus Hummingbird, což v překladu do češtiny znamená Kolibřík.

Důvodem pro nasazení Kolibříka je dle dostupných informací především změna způsobu, jakým lidé dnes na internetu vyhledávají informace. Vyhledávač neuměl v minulosti poskytnout dostatečně kvalitní výsledky vyhledávání delším a komplexnějším dotazům. To by měl nový Kolibřík napravit.

Přečíst celý článek
podcast1

Úvod do obsahového marketingu – Podcast 1

Připravili jsme pro vás podcast na téma obsahový marketing. Trvalo to nějaký čas, ale konečně jsme se domluvili, abychom si společně popovídali. Poslech vám nezabere více než 25 minut a dozvíte se v něm ve zkratce naše názory na obsahový marketing, prozradíme vám tipy na nástroje, které sami  používáme, a společně se zamyslíme, jaký obsahový marketing může mít i pro vás smysl.

Přečíst celý článek
Back To Top