3 největší omyly v SEO
Troufal bych si tvrdit, že téměř každý, když začínal s optimalizací pro vyhledávače, si alespoň chvíli myslel, že je přinejmenším jeden z uvedených omylů pravdivý.
Přiznáváte?
Troufal bych si tvrdit, že téměř každý, když začínal s optimalizací pro vyhledávače, si alespoň chvíli myslel, že je přinejmenším jeden z uvedených omylů pravdivý.
Přiznáváte?
Abychom zjistili, proč nějaké odkazy ztrácí na důležitosti, musíme se podívat na základní principy optimalizace pro vyhledávače, které se snažím předávat a které mnoha lidem připadají jako samozřejmé a zbytečné řeči. Přesto jsou ale základem pro pochopení a úspěšné dělání SEO. Vyhledávač zařadil mezi metriky, které ovlivňují viditelnost webových stránek ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy proto, že je obtížné je získat. Čím kvalitnější zpětný odkaz z autoritativnějších stránek, tím obtížněji se získává, protože majitelů takovýchto stránek je méně a mají často velkou zodpovědnost a sebekázeň v tom, co svým návštěvníkům doporučí a na co raději neodkážou. Vyhledávač tedy využil přirozeného sebe-kontrolního mechanizmu k odhadování popularity stránek.
Je to neuvěřitelné, mám z toho velkou radost, viz tisková zpráva:
Ondřej Bartoš a jeho investiční fond Credo Ventures se rozhodli vstoupit podílem 20% do startupu SEOŠkola.cz, který založila společnost Lepidus s.r.o. Investici 10 miliónů korun podepsaly obě strany 29. března v pražském start-up akcelerátoru TechSquare.
Včeliště pro vás připravilo infografiku na téma: Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu. Dozvíte se, kdo je nejpilnějším a kdo nejpopulárnějším blogerem v ČR.
Hodnoceny byly osobní blogy podle několika parametrů. Pokud vám v žebříčcích někdo chybí, napište ho do komentáře. Příští kolo ho doplníme. Díky za pomoc. Pokud se vám naše infografika bude líbit, tak ji sdílejte.
Download this infographic.