skip to Main Content
Jak Optimalizovat Vaše Videa – SEO

Jak optimalizovat vaše videa – SEO

Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především na youtube.com, ale také ve výsledcích vyhledávání v klasickém vyhledávači. Proto jsem pro vás připravil podrobný návod na to, jakým způsobem dělat SEO pro videa.

Podíváme se na možnosti, které máte k dispozici i vy, jako malá či střední firma, abyste zviditelnili své video tím, že správně nastavíteon-page a off-page faktory. Koukněte se na následující video:

Přečíst celý článek
Jak Získat Návštěvnost, Která Konvertuje

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Jak Důležité Je Pro SEO Klíčové Slovo V Doméně?

Jak důležité je pro SEO klíčové slovo v doméně?

Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků vyhledávání a snížil význam klíčového slova v doméně druhého řádu (www.klicoveslovo.cz). Konečně si uvědomil, že kvalitní internetový obchod s počítači nenajdeme pouze na pocitace.cz, ale například i na alza.cz. Jde o jeden z dalších kroků, kdy je kladen čím dál tím větší důraz na značku webu, nejen na klíčové slovo.

Přečíst celý článek
Jak Změnou Obrázku Zvýšit Konverzní Poměr

Jak změnou obrázku zvýšit konverzní poměr

Prodávat výrobky či služby přes internet není zas tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Pokud je vašim návštěvníkům neukážete, tak si je těžko koupí. Obvykle by se jich i rádi dotkli, bedlivě je ze všech stran prozkoumali, ale tolik luxusu jim ve virtuálním světě nemůžete dopřát. Online business si v tomto ohledu nebere servítky. Ber, nebo nech. Vy byste se tedy měli co nejvíce snažit jim rozhodovací proces usnadnit. Jak? Mějte minimálně jednou tak hezčí a detailnější fotografie než vaše konkurence.

Přečíst celý článek
Jak Přidat Nového Uživatele Do Google Analytics?

Jak přidat nového uživatele do Google Analytics?

Pojďme se podívat na to, jakým způsobem můžete dát přístup někomu dalšímu k vašemu profilu v nástroji Google Analytics, aby viděl aktuální data o návštěvnosti, obsahu, konverzích a dalších informacích z tohoto nástroje.

Často se mě na to naši klienti ptají a to mě utvrdilo v tom, že vytvořím tento jednoduchý návod, aby i ostatní věděli, jak na to.

Přečíst celý článek
Storytelling: Jak Ho Začlenit Do Obsahové Strategie

Storytelling: Jak ho začlenit do obsahové strategie

Příběhy prodávají. To je fakt. Pokud si myslíte, že vaši zákazníci jsou lačni po extra dlouhých, popisných textech bez hlubší obsahové strategie, tak jste na omylu. Vtáhněte je do příběhu. Není na tom nic složitého.

Pravděpodobně už nějakou značku, kterou chcete propagovat, máte. Teď jenom zbývá pravidelně publikovat, vymyslet příběh, a roztočit tak kolotoč zvaný „storytelling“.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close