skip to Main Content
Jak Přidat Nového Uživatele Do Google Analytics?

Jak přidat nového uživatele do Google Analytics?

Pojďme se podívat na to, jakým způsobem můžete dát přístup někomu dalšímu k vašemu profilu v nástroji Google Analytics, aby viděl aktuální data o návštěvnosti, obsahu, konverzích a dalších informacích z tohoto nástroje.

Často se mě na to naši klienti ptají a to mě utvrdilo v tom, že vytvořím tento jednoduchý návod, aby i ostatní věděli, jak na to.

Přečíst celý článek
Storytelling: Jak Ho Začlenit Do Obsahové Strategie

Storytelling: Jak ho začlenit do obsahové strategie

Příběhy prodávají. To je fakt. Pokud si myslíte, že vaši zákazníci jsou lačni po extra dlouhých, popisných textech bez hlubší obsahové strategie, tak jste na omylu. Vtáhněte je do příběhu. Není na tom nic složitého.

Pravděpodobně už nějakou značku, kterou chcete propagovat, máte. Teď jenom zbývá pravidelně publikovat, vymyslet příběh, a roztočit tak kolotoč zvaný „storytelling“.

Přečíst celý článek
6 Copywriterských Chyb, Které Ničí Konverze

6 copywriterských chyb, které ničí konverze

Zajímáte-li se o internetový marketing, tak jste již pravděpodobně někdy zaslechli slovo copywriter. Copywriter, neboli reklamní textař, by měl být člověk, který vám napíše reklamní texty v takové kvalitě, že vaše návštěvníky zaujmou, přesvědčí a především dovedou ke kýžené akci (koupě, registrace, kontakt aj.).

V českých luzích a hájích je copywriterů mnoho. Mnoho je bohužel i těch, kteří svoji práci neumí. Všichni svorně o sobě tvrdí, jak jsou kreativní, ale jak zjistíte, že vám jejich kreace vydělají více peněz? Kreativita se často nerovná více konverzí. A přeci –  konvertibilita obchodních textů by měla být jednou z jejich hlavních vlastností.

Přečíst celý článek
Hledáme Posilu – SEO Specialista

Hledáme posilu – SEO specialista

Protože je po našich službách stále větší zájem, hledáme do týmu další posilu, která bude mít na starosti správu SEO kampaní pro naše klienty.

Naše firma mezi konkurencí vyniká osobním přístupem k zákazníkům. Ví, že musí klientům přinést užitek, jinak s ní nemá smysl spolupracovat. I když lidé z našeho týmu pracují v několika zemích a světadílech, dokážeme flexibilně komunikovat, jako kdybychom vedle sebe seděli v kanceláři.

Přečíst celý článek
Linkbaiting – Jak Získat Přirozené Odkazy

Linkbaiting – Jak získat přirozené odkazy

Získávat zpětné odkazy pro své stránky přirozeně je snem mnoha majitelů stránek, kteří chtějí přilákat více návštěvníků z vyhledávačů. Protože existuje mnoho způsobů, jak vytvářet obsah, na který lidé odkazují (takzvaný linkbaiting), rozhodl jsem se sepsat taktiky, které mohou pro získání odkazů využít všichni, i vy.

Linkbaiting není vlastně žádná novinka. Vytvořit zajímavý obsah, který lidé chtějí sdílet s ostatními, by mělo být cílem každého webu.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close