skip to Main Content
podcast1

Vymýšlíme témata pro obsahový marketing – Podcast 13

Další podcast Včeliště je tu a s ním i často rozebírané téma, o čem psát a jaký obsah vytvářet při obsahovém marketingu. O 6 krocích pro vymýšlení nápadů na témata pro obsahový marketing si budou povídat Josef Řezníček a Libor Kotek.

V podcastu se dozvíte, jak vymyslet spoustu zajímavých témat, kterými nadchnete návštěvníky, dokonce i pro nudná témata. Těšit se můžete také na novou znělku a 2 závěrečné tipy na užitečné programy, které možná ještě neznáte.

Přečíst celý článek

5 nejzajímavějších lednových infografik

Leden je takový „plonkový“ měsíc. Na horách po Silvestru prázdno, Vánoce pryč, dny krátké. Zkusme se rozptýlit alespoň pár zajímavými infografikami z tohoto studeného měsíce!

Nejinfografiky a Českéinfografiky se v lednu podívaly na zoubek například vzdělávání – zkoumaly, kolik toho musejí na zádech tahat školáci, nebo kdo jsou vlastně studenti programu s tajemnou značkou MBA. Podívali jsme se také, jak vidí e-shopy právě začínající rok 2015 nebo na 64 reklamních a marketingových tipů pro Facebook. Zjistili jsme, jaké výhody nám přináší cvičení jógy a podívali se na to, jak by vypadal svět převedený do pouhé stovky lidí. Příjemné počtení přeji.

Přečíst celý článek
copywriting

Hyperkorektnost v textech aneb Toto „by jste“ dělat neměli

Jazykovědci šílí, v češtině zainteresovaná laická společnost si poklepává na čelo. Když se gramatickými a pravopisnými chybami hemží fóra a diskuze, kam chodí diskutovat celé spektrum lidí s nejrůznějšími úrovněmi ovládnutí mateřského jazyka, dá se to ještě do jisté míry pochopit. Jakmile se však chyby objeví v odborných, marketingových nebo jiných oficiálních textech, jde zpravidla o faux-pas a znemožnění se před čtenáři. V následujících řádcích se nebudeme věnovat obligátnímu i/y. Ačkoli je mezi námi už od 30. let minulého století, fenoménem doby se stává až teď, a to především ve spojitosti s rozvojem psané komunikace. Hyperkorektnost.

Přečíst celý článek

5 nejzajímavějších prosincových infografik

Poslední měsíc roku 2014 byl, jako ostatně každý prosinec, ve znamení příprav na „nejkrásnější svátky roku“ – Vánoce. Na webech ceskeinfografiky.cz a nejinfografiky.cz jsme si vzali na mušku firemní vánoční večírky, s nimiž má jistě mnoho z nás nejednu zajímavou zkušenost, podívali jsme se na nejbližší velehory – Tatry nebo na 12 bezkonkurenčně nejošklivějších vánočních svetrů. Také jsme trochu otřásli mýtem o ladovských bílých Vánocích. Aby toho vánočního nebylo příliš, podívali jsme se ještě „do mozku freelancera„. Snad se vám dnešní dávka infografik bude líbit.

Přečíst celý článek

Hashtagy na Facebooku – víte co s nimi?

Po delší přestávce vám přinášíme další ze série článků o tom, jak se co nejlépe proplétat záludnostmi sociálních sítí. Víte už, co to vlastně sociální sítě jsou, proč se jim věnovat a kdy je naopak lepší je nevyužívat. Znáte už i tři sítě nejznámější a přečetli jste si 4 tipy na práci s tou nejpoužívanější z nich – Facebookem. Dnes se zaměříme na tzv. hashtagy, neboli klíčová slova, která vám mohou pomoci k lepšímu indexování obsahu poskytnutému uživatelům.

Přečíst celý článek

Copywriterská sebevražda aneb co vás stoprocentně „sestřelí“ z výsluní

Svět copywritingu je poměrně komplikovaný a nepředvídatelný. Stačí jeden jediný přešlap nebo nešvar a z vyhledávaného pisálka se může rázem stát živnostník, v tom horším případě čerstvý absolvent nebo maminka s malým dítětem bez práce, příjmu a zakázek. Co vás může z pomyslného copywriterského výslunísestřelit“ a čemu se proto při psaní svých textů vyhnout? To bude obsahem následujících řádků.

Přečíst celý článek
Back To Top