skip to Main Content
Nový E-book Od Včeliště.cz

Získejte zdarma e-book „15 prvních seo kroků při tvorbě nové stránky“

V minulém příspěvku jsme vám zde na blogu představili shrnutí naší dubnové práce. Na dubnové články, publikované zde na blogu, jsme vytvořili zbrusu novou infografiku. Věříme, že se vám líbila. V pořadí to je již druhá naše infografika. První, vydaná koncem března, hodnotila české blogy o internetovém marketingu. Společně s druhou infografikou jsme se tentokrát rozhodli vydat i elektronickou publikaci.

Přečíst celý článek

Infografika „15 prvních SEO kroků při tvorbě nové stránky“

Připravili jsme pro vás další zajímavou infografiku na téma: 15 prvních SEO kroků při tvorbě nové stránky. V dubnu jsme celý měsíc psali články na jednotlivé body z dnešní infografiky, pamatujete? Všechny články si můžete snadno dohledat zde na blogu.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek

SEO audit stránek kvetinyexpres.cz

Před časem jsem nabídl na tomto blogu možnost přihlásit svůj web do SEO auditu zdarma, v rámci něhož projdu některé problémy, které v krátké době během auditu na webu najdu. Vše jsem slíbil okomentovat na videu. Konečně jsem si na nahrání udělal chvíli času a tak je první SEO audit konečně tady. Ze všech přihlášených webů jsem vybral stránky online květinářství kvetinyexpres.cz, které se mi líbily dosaženými výsledky, nápadem a provedením. Web do auditu zaslal Michal Hanáček, díky moc.

Přečíst celý článek
Pole Kveten

Shrnutí – 10 květnových článků o long tailu

V květnových článcích jsme se soustředili na téma long tail. Abyste fenomén long tailu mohli snadno studovat komplexně, rozhodli jsme je všechny představit v tomto shrnujícím postu. Celkově na vás na našem blogu čeká 10 zajímavých článků, které se nějakým způsobem long tailu týkají. Pojďme se tedy společně podívat, co jsme pro vás v květnu připravili.

Přečíst celý článek

Long tail – základ pro kvalitní obsahovou strategii

V dnešním článku se opět zaměříme na long tailová klíčová slova, ale tentokrát ve světle obsahové strategie. Cílem long tailových frází je přivést na váš web co nejkvalitnější návštěvnost. Obsahová strategie, která nezohledňuje vybrané long taily, tak ztrácí mnoho možností, jak se lépe a výrazněji prosadit ve vyhledávačích. Pokud chcete obsáhnout témata, která lidé opravdu hledají, měli byste se na vhodná klíčová slova zaměřit a do obsahového plánu je rozumně začlenit.

Přečíst celý článek

Jak využít long tailové lokální fráze

Cílení na geografické fráze (geo-targeting) je známou a vysoce efektivní technikou on-page SEO. Počátkem roku 2013 se dokonce mluvilo o nové SEO revoluci, ale termín je známý tak dlouho jako SEO samotné. Spíše je díky mobilním zařízením jeho síla stále znatelnější.

Díky geograficky zaměřeným long tailům máte šanci oslovit široké masy vysoce geograficky segmentovaných uživatelů internetu. V kombinaci s vhodně zvolenou SEO strategií může být pro vás tato technika vysoce efektivní, a proto se dnes o ní dozvíte více informací.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close