skip to Main Content
Hledáme Posilu – SEO Specialista

Hledáme posilu – SEO specialista

Protože je po našich službách stále větší zájem, hledáme do týmu další posilu, která bude mít na starosti správu SEO kampaní pro naše klienty.

Naše firma mezi konkurencí vyniká osobním přístupem k zákazníkům. Ví, že musí klientům přinést užitek, jinak s ní nemá smysl spolupracovat. I když lidé z našeho týmu pracují v několika zemích a světadílech, dokážeme flexibilně komunikovat, jako kdybychom vedle sebe seděli v kanceláři.

Přečíst celý článek
Linkbaiting – Jak Získat Přirozené Odkazy

Linkbaiting – Jak získat přirozené odkazy

Získávat zpětné odkazy pro své stránky přirozeně je snem mnoha majitelů stránek, kteří chtějí přilákat více návštěvníků z vyhledávačů. Protože existuje mnoho způsobů, jak vytvářet obsah, na který lidé odkazují (takzvaný linkbaiting), rozhodl jsem se sepsat taktiky, které mohou pro získání odkazů využít všichni, i vy.

Linkbaiting není vlastně žádná novinka. Vytvořit zajímavý obsah, který lidé chtějí sdílet s ostatními, by mělo být cílem každého webu.

Přečíst celý článek
Placená A Neplacená Reklama A Investice Do Ní

Placená a neplacená reklama a investice do ní

V dnešní jednoduché infografice jsem znázornil, kolik bude pravděpodobně utraceno za placenou reklamu (PPC, banner…) a kolik návštěvnosti ve skutečnosti přinese v porovnání s neplacenou reklamou (SEO, RSS, sociální média…). Myslím, že skutečnost je alarmující. Firmy nevědí, jak dělat neplacený internetový marketing, který jim může přinést mnohem více relevantních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Jak Využít Dlouhý Ocas (longtail) Ve Vaší SEO Strategii

Jak využít dlouhý ocas (longtail) ve vaší SEO strategii

Věděli jste, že 70% uživatelů internetu, kteří používají vyhledávač, nevkládají do vyhledávacího formuláře fráze, na které většina webů optimalizuje?

Těchto 70% uživatelů zadává dotaz s malou hledaností. Slova, která jsou málo hledaná, nazýváme dlouhým ocasem (anglicky long tail). Tato spousta frází je často přehlížena majiteli webů, kteří na ně neoptimalizují, ani daná témata nezmiňují na svých webech.

Přečíst celý článek
PageRank Update únor 2012 Je Tu!

PageRank Update únor 2012 je tu!

Dnes proběhl po několika měsících přepočet PageRanku, který používá Google jako měřítko kvality a autoritativnosti webu. Poslední velký update jsme mohli zaznamenat na začátku listopadu roku 2011. Jak často se PageRank aktualizuje? PageRank je Googlem aktualizován nepravidelně. Dle mých zkušeností je to vždy jednou za dva až tři měsíce. Rank tedy nefunguje jako SRank, který se aktualizuje mnohem častěji a průběžně. Nic zvláštního se nedělo. Nové weby získaly nová hodnocení, hodnoty u starých webů zůstaly většinou stejné.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close