skip to Main Content

Naše psychika a copywriting – 1. část

Dnes se dozvíte, jak psát přesvědčivé texty, které dokážou čtenáře vést a motivovat ke konkrétní akci. Pomůžou vám k tomu poslední vědecké poznatky týkající se lidské psychiky. Článek se bude líbit všem opravdovým zájemcům o copywriting. Volně navazuje na předchozí články o tónu komunikace a personách, které pro vás od ledna připravujeme. Možná jste dnes k nám zavítali poprvé nebo si potřebujete nějakou minulou část seriálu ujasnit. Na začátek tedy malé opakování toho, co jste si už mohli přečíst.

Přečíst celý článek

Jak si poradit se zájmeny jenž a jež?

V několika minulých článcích našeho malého „jazykového okénka“ jsme se věnovali více či méně problematickým chytákům jazyka českého. Dnes nechme tuto problematiku odpočinout a podívejme se na gramatické (a v neposlední řadě také stylistické) zvláštnosti naši mateřštiny, které nám mnohdy nedají spát.

Máte i vy občas problémy s nadbytečným používáním zájmena „který“ a chcete jej nahradit jiným synonymem? Pak jste si na sebe s největší pravděpodobností upletli bič. Bez znalosti skloňování zájmen jež a jenž, která jsou pochopitelně synonymem ke slůvku který, můžete v psaném textu nasekat spoustu zbytečných chyb. Pojďme se tedy na tuto problematiku podívat trošku důkladněji.

Přečíst celý článek

Psaní velkých písmen – kam všude se hodí?

Také vám dělají problémy velká písmena? Nevíte, kde všude naleznou využití a kde je naopak lepší se jim obloukem vyhnout? Ačkoli je tato problematika učivem základní školy, mnohým z nás se jednotlivé poučky z hlav v průběhu let zdárně vykouřily. Není se ale čemu divit, od absolvování „základky“ již nějaký ten rok uběhl, a proto je vám k dispozici tento článek, ve kterém se budu snažit přehlednou formou ujasnit, kde všude je psaní velkých písmen více než žádoucí. Oproti problematice, kterou jsme řešili v minulém článku, bude tato lekce o něco málo jednodušší. Tak tedy směle do toho!

Přečíst celý článek

Jak optimalizovat titulky a nadpisy – využití Screaming Frog

Screaming frog je jeden z chytrých nástrojů pro odhalování on-page nedostatků na vaší stránce. Díky jeho pomoci můžete nalezené problémy vcelku jednoduše upravit. Pokud nás sledujete pravidelně, víte, že jsme už o něm psali. Naučili jsme vás s jeho pomocí odhalit špatně optimalizovaná meta description. V dnešním článku půjdeme opět o kousek dál, protože správná optimalizace pro vyhledávače nestojí pouze na perfektních popiscích – i když i ty jsou samozřejmě důležité.

Přečíst celý článek

Nový e-book: 12 případových studií obsahového marketingu

Pro všechny naše příznivce tu máme další elektronickou knihu ke stažení zdarma s 12 případovými studiemi úspěšného obsahového marketingu. Tu si ode dneška můžete stáhnout na našich stránkách v sekci Publikujeme. Získejte tak důkaz toho, že obsahový marketing lze dělat v jakémkoliv oboru, ať jste malý živnostník či velká firma.

Přečíst celý článek

Guest blogging na blogu Včeliště, publikujte i vy!

Vyznáte seinternetovém marketingu a máte co říct lidem, kteří se v něm vzdělávají? Napište článek na blog Včeliště a podělte se se zajímavým tématem s našimi ostatními čtenáři.

Guest posting či guest blogging znamenají v překladu do češtiny publikování a blogování jako host na jiných stránkách. Tuto možnost pro všechny z oboru internetového marketingu a copywritingu ode dneška nabízíme na našem včelím blogu.

Přečíst celý článek
Back To Top