skip to Main Content

Co znamená lokalizace výsledků vyhledávání na Seznam.cz pro váš web?

Ti, kteří sledují blog fulltextového týmu vyhledávače Seznam.cz, si pravděpodobně všimli zajímavé novinky, kterou pro všechny uživatele, zatím ve fázi testování, vyhledávač připravil. Jde o lokalizaci výsledků vyhledávání podle toho, kde se nacházíte. Tedy zatím pouze pro výsledky z Firmy.cz a Počasí.cz. Co tato novinka znamená pro váš web a  kam může lokalizace na Seznamu vést?

Přečíst celý článek

Kam směřuje e-mail marketing v roce 2014

V minulých měsících jsme pro vás na blogu Včeliště psali e-mail marketingový seriál pro začátečníky, jehož výsledkem byl tento e-book. Od tohoto měsíce budeme (nejen) v e-mail marketingu pokračovat, ale úroveň článků bude o trochu vyšší. Většinu začátečnických témat jsme probrali už loni a nyní nastal čas pro pokročilejší články. Věřím, že se na ně těšíte stejně jako já.

Přečíst celý článek

Získejte zdarma e-book „Jak využít persony a tón komunikace k přesvědčivějšímu marketingu“

Rádi bychom vám dnes představili naši zbrusu novou elektronickou publikaci, která je vám ode dneška k dispozici k bezplatnému stažení na našem webu. Kniha „Jak využít persony a tón komunikace k přesvědčivějšímu marketingu“ se zabývá personami a tónem komunikace. Je určena všem majitelům webů, správcům stránek a marketingovým pracovníkům, kteří chtějí začít efektivně využívat persony a tón komunikace v praxi. E-book vám pomůže pochopit, k čemu takové persony slouží, jak je vytvořit a jak s nimi dále pracovat.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších květnových infografik

Květen je již pár dní za námi, a tak je načase si shrnout pět nejpovedenějších infografik minulého měsíce. Vůbec největší úspěch u našich čtenářů měla následující minimalistická infografika poukazující s nadsázkou na to, že „je lehčí vytvářet fyzikální zákony, komunikovat s Bohem a založit USA, než v EU prodávat zelí“. Sdíleli jsme ji na naší Facebook page Nejlepší infografiky z ČR. Dejte nám na ní lajk a žádná infografika vám již neunikne. Do komentářů zde nebo tam se nám můžete také svěřit, co si o této kontroverzní infografice myslíte.

Přečíst celý článek
Back To Top