skip to Main Content

SEO audit stránek peeptoe.cz

V dnešním bezplatném SEO auditu se podíváme na stránky peeptoe.cz, internetového obchodu s dámskou módou. V krátkém videu se podíváme na 2 důležité věci, které by bylo dobré vylepšit a udělat pro to, aby se stránky začaly zobrazovat výše ve výsledcích vyhledávání. Popovídáme si o důležitosti informací v detailech produktů a o tom, jak zapojit obsahový marketing do strategie propagace na internetu. Zapomněl jsem si sice vzít košili, ale snad mě „překousnete“ i v tričku. 😉

Přečíst celý článek

Jednotlivé druhy tónu komunikace

Tón komunikace jsme si zde na blogu už představili, ale možná ne úplně dostatečně. Věnovali jsme se mu zatím pouze v několika článcích, a proto vás dnes čeká další díl z našeho seriálu na toto téma. V prvním článku jsme psali o tom, jakým způsobem tón komunikace zvolit. Uvažujete o tom, že si ho přečtete? Uvnitř textu na vás čekají tyto okruhy:

Přečíst celý článek

Slova, ve kterých často chybujeme

Lámete si hlavu s tím, proč je ve slově výjimka dlouhé „ý“? Nebo vám snad nedá spát tchyně – resp. její psaná podoba? Zajímá vás, proč se ve slově túra píše klasické dlouhé „ú“ místo toho kroužkovaného? Nebo se potýkáte s jinou jazykovou „raritou“, která jednoduše stojí za vysvětlení? Pak nepřestávejte číst následující řádky, které snad odpoví na řadu vašich zvídavých otázek týkajících se slov, ve kterých Češi často chybují.

Přečíst celý článek

Využití person v analýze klíčových slov v praxi

Jste náš pravidelný čtenář, nebo pouze náhodný kolemjdoucí? V každém případě jsme si pro vás připravili další ze série článků, které se týkají person v online marketingu. Podle reakcí vás toto téma zajímá a naším zájmem je tedy v pravidelných informacích nepolevit. První publikovaný článek o personách na blogu Včeliště byl kousek ze seriálu o obsahovém marketingu. Psali jsme v něm, jak si vhodně vytvoříte svoji vlastní personu. Nevím, zda jste  ho už převedli do praxe či nikoliv, ale pokud ne (a persony stále nemáte), je nejvyšší čas je připravit. Věřte nám – budou se vám hodit, protože dnes se jimi budeme opět zabývat.

Přečíst celý článek

Ukázka rozdílného tónu komunikace v praxi

Pokud sledujete Včeliště pravidelně, pravděpodobně jste již zaregistrovali, že od nového roku rozjíždíme další sérii článků, tentokrát zaměřenou na tón komunikace a persony v online marketingu. Myslíme si totiž, že jsou tyto dvě techniky velice důležité, ale v České republice zatím málo využívané.

Tento článek vám ukáže, jak tón komunikace vypadá v praxi. Měl by vám být inspirací, abyste se nad vaším vlastním tónem komunikace sami zamysleli a třeba ho i upravili tak, aby více vyhovoval vaší cílové skupině.

Přečíst celý článek
Back To Top