skip to Main Content

Naše psychika a copywriting 4. část – 4 tipy na přesvědčovací techniky

Ať se vám to líbí nebo ne, musíte přijmout fakt, že cílem obchodních textů je zákazníka přesvědčit k nějakému vámi požadovanému kroku. Abyste toho dosáhli, měli byste být jak dobrým psavcem, tak i dobrým psychologem. V tomto čtvrtém díle našeho seriálu o naší psychice a copywritingu vám představíme 4 tipy na skvělé techniky, jak se dostat čtenářům opět o trochu hlouběji pod kůži.

Přečíst celý článek

SEO audit stránek outdoorovesauny.cz

Podívejte se na další video, ve kterém si ukážeme příklad stránky, která má omezené možnosti při optimalizaci pro vyhledávače, a co s tím dělat. V tomto SEO auditu se dozvíte, jak si poradit s nízkou hledaností oborových klíčových slov, a podíváme se společně na další způsoby, jakými propagovat web, kromě SEO. A to vše na příkladu webových stránek outdoorovesauny.cz. Na závěr článku pro vás mám jednu zajímavost.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 3. část – Tipy na volbu správných slov

Jak jste si minule mohli přečíst, tonalita jazyka má v copywritingu své nezastupitelné místo. Bez toho, aniž bychom si v hlavě představovali, jak by text zněl ve skutečnosti, by nešel copywriting pořádně dělat. Naše představa o textu je do značné míry závislá na volbě vhodných slov. V dnešním článku se dozvíte, jak při jejich výběru postupovat.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 2. část – Tón komunikace

Věřím, že jste již četli náš minulý článek na blogu o přesvědčovacích technikách (nejen) v copywritingu. Téma psychologie a marketingu rozhodně nelze obsáhnout pouze jedním příspěvkem a dle vašich pozitivních reakcí vás zajímá. To nás samozřejmě těší a doufáme, že i vy budete mít radost z dnešního kousku.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 1. část

Dnes se dozvíte, jak psát přesvědčivé texty, které dokážou čtenáře vést a motivovat ke konkrétní akci. Pomůžou vám k tomu poslední vědecké poznatky týkající se lidské psychiky. Článek se bude líbit všem opravdovým zájemcům o copywriting. Volně navazuje na předchozí články o tónu komunikace a personách, které pro vás od ledna připravujeme. Možná jste dnes k nám zavítali poprvé nebo si potřebujete nějakou minulou část seriálu ujasnit. Na začátek tedy malé opakování toho, co jste si už mohli přečíst.

Přečíst celý článek

Jak optimalizovat titulky a nadpisy – využití Screaming Frog

Screaming frog je jeden z chytrých nástrojů pro odhalování on-page nedostatků na vaší stránce. Díky jeho pomoci můžete nalezené problémy vcelku jednoduše upravit. Pokud nás sledujete pravidelně, víte, že jsme už o něm psali. Naučili jsme vás s jeho pomocí odhalit špatně optimalizovaná meta description. V dnešním článku půjdeme opět o kousek dál, protože správná optimalizace pro vyhledávače nestojí pouze na perfektních popiscích – i když i ty jsou samozřejmě důležité.

Přečíst celý článek
Back To Top