skip to Main Content

6 nebezpečných praktik e-mail marketingu

V předchozích článcích jsem vám popisoval různé praktiky pro úspěšný e-mail marketing. Pojďme si je zopakovat – opakování není nikdy dost. Nejprve jste měli možnost se dozvědět, proč je výhodné dělat e-mail marketing společně s obsahovým marketingem.  Dále jsem vám představil jednotlivé typy marketingových e-mailů. Ve třetím článku o e-mail marketingu jsme probrali nákupní cyklus vašich zákazníků a jakou roli v něm hraje e-mail marketing.

Než začnete tvořit konkrétní e-maily, měli byste mít vybraný nástroj (software) pro rozesílání. Před přípravou každého e-mailu potom zkontrolujte, zda neobsahuje copywriterské nebo designerské chyby.

Přečíst celý článek
podcast1

10 častých chyb v SEO – Podcast 3

Milí čtenáři a dnes i posluchači. Připravili jsme si pro vás již třetí díl našeho pravidelného pořadu zaměřeného na online marketing a všechny jeho moderní formy. Tentokrát jsme si v pražské kavárně společně s Josefem popovídali na téma „10 častých chyb v SEO„. Oba dva jsme vycházeli z našich osobních zkušeností s chybami v optimalizaci pro vyhledávače, které jsme za několik posledních let, co se zabýváme optimalizací webových stránek pro vyhledávače, nasbírali. Moc nás potěší, když si náš podcast poslechnete a napíšete nám na něj svůj názor. Vy sami můžete mít zajímavé zkušenosti s nejčastějšími chybami a diskuze k tomuto článku vám pomůže je sdílet s námi a ostatními příznivci SEO. Podcast si můžete poslechnout jako kulisu v práci nebo při cestě z ní (nebo do ní). 

Přečíst celý článek

Proč je pro e-mail marketing důležité A/B testování

Jednou z největších výhod e-mail marketingu je dostupná možnost poměrně přesného testování a tedy dlouhodobé optimalizace všech důležitých metrik, každého e-mailu ve váš prospěch. Než vám v tomto článku představím své tipy na to, co a jak testovat, je nutné si uvědomit základní pravidlo testování e-mailů: jednotlivé testování a jejich výsledky nemůžete zobecnit na všechny kampaně, se kterými pracujete.

Každá databáze e-mailů je zcela unikátní – to, co platí na jeden list, nemusí vůbec platit pro druhý. Navíc, databáze se mění a rostou. Přibývají do nich noví uživatelé a ti staří se odhlašují. Každá databáze je živoucí organismus. Z testování e-mail marketingových kampaní se tak stává činnost dlouhodobá, ve které máte pořád prostor ke zlepšování a k neustálému posunu kupředu. Když ovšem znáte způsoby a víte, co a jak testovat.

Přečíst celý článek

Případová studie – obsahová strategie společnosti Honda

V tomto příspěvku si představíme zajímavou případovou studii obsahového marketingu světově známé společnosti Honda. Společnost Honda patří mezi celosvětovou špičku automobilového průmyslu. S rozšiřováním obsahového marketingu do online prostředí museli i oni změnit svůj přístup k online marketingu. V posledních pěti letech se z internetu stalo živoucí prostředí. Existují desítky různých kanálů, na kterých máte ideální příležitost obsah propagovat. Novou výzvou pro společnost Honda bylo tyto kanály obsadit.

Přečíst celý článek

6 nejčastějších chyb začínajících copywriterů v e-mail marketingu

V minulém díle seriálu o e-mail marketingu jsme se podívali na hlavní chyby, kterých se dopouští designeři e-mailových šablon nebo zkrátka jejich tvůrci, kteří často nemají o designu ani potuchy. E-mail marketing je stále dostupnější širokým masám veřejnosti, a pokud patříte mezi ty, kteří si e-mailové šablony tvoří doma „na koleni“ nebo v nějakém dostupném online nástroji typu MailChimp či GetResponse (provizní odkaz), bude se vám tento článek hodit.

Přečíst celý článek

Případová studie obsahového marketingu společnosti Door To Door

minulé případové studii jsme popisovali příběh firmy prodávající bazény, která díky obsahovému marketingu začala postupně získávat vliv a autoritu v oboru, až se z ní stala jednička na trhu a její majitel slavným propagátorem obsahového marketingu.

Dnes vám v několika obrázcích a větách představíme příklad dalšího, méně tradičního podnikání na internetu. Pojďme se společně nyní podívat na americkou firmu zabezpečující komplexní stěhovací služby.

Přečíst celý článek
Back To Top