skip to Main Content
Jak Začít Se Sociálními Sítěmi.

10 tipů, jak začít se sociálními sítěmi

Pokud ještě nejste na sociálních sítích, je dnešní článek určen přímo Vám. Pravděpodobně uvažujete takto:  sociální sítě nejsou pro nás vhodné,  nemáme na ně čas, neumíme to s nimi. Nebo si myslíte, že správa profilů na sociálních sítích je drahá věc a nic by vám to nepřineslo. V minulém článku jsem psal o tom, jak použít sociální sítě k tomu, abyste díky nim vydělávali více peněz. Pojďme si dnes sociální sítě představit pro ty z vás, kteří zatím pouze koketují s myšlenkou prezence na nich.

Přečíst celý článek

Jak zvýšit prodeje pomocí sociálních sítí

V závislosti na prezentovaný výzkum marketingové agentury Nielsen se sociální sítě v roce 2012 etablovaly v jeden z nejsilnějších online marketingových kanálů na světě. V současnosti jsme na nich závislí. Můžeme skrze ně s našimi zákazníky komunikovat, dostávat se s nimi do nejrůznějších interakcí, pořádat události. Síla slova, doporučení přátel a kvalita obsahu nabyly ve světě sociálních sítí nového rozměru. Sociální sítě jsou světovým fenoménem. Jejich doménou je neuvěřitelná rychlost zprostředkování nekonečného množství informací. Omezeni jsme jenom časem a vlastní schopností informace zpracovávat.

Přečíst celý článek
Jak Optimalizovat Videa

Jak optimalizovat vaše videa – SEO

Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především na youtube.com, ale také ve výsledcích vyhledávání v klasickém vyhledávači. Proto jsem pro vás připravil podrobný návod na to, jakým způsobem dělat SEO pro videa.

Podíváme se na možnosti, které máte k dispozici i vy, jako malá či střední firma, abyste zviditelnili své video tím, že správně nastavíteon-page a off-page faktory. Koukněte se na následující video:

Přečíst celý článek

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Klíčové Slovo V Doméně

Jak důležité je pro SEO klíčové slovo v doméně?

Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků vyhledávání a snížil význam klíčového slova v doméně druhého řádu (www.klicoveslovo.cz). Konečně si uvědomil, že kvalitní internetový obchod s počítači nenajdeme pouze na pocitace.cz, ale například i na alza.cz. Jde o jeden z dalších kroků, kdy je kladen čím dál tím větší důraz na značku webu, nejen na klíčové slovo.

Přečíst celý článek

Jak změnou obrázku zvýšit konverzní poměr

Prodávat výrobky či služby přes internet není zas tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Pokud je vašim návštěvníkům neukážete, tak si je těžko koupí. Obvykle by se jich i rádi dotkli, bedlivě je ze všech stran prozkoumali, ale tolik luxusu jim ve virtuálním světě nemůžete dopřát. Online business si v tomto ohledu nebere servítky. Ber, nebo nech. Vy byste se tedy měli co nejvíce snažit jim rozhodovací proces usnadnit. Jak? Mějte minimálně jednou tak hezčí a detailnější fotografie než vaše konkurence.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít