skip to Main Content

Případová studie obsahového marketingu společnosti Door To Door

minulé případové studii jsme popisovali příběh firmy prodávající bazény, která díky obsahovému marketingu začala postupně získávat vliv a autoritu v oboru, až se z ní stala jednička na trhu a její majitel slavným propagátorem obsahového marketingu.

Dnes vám v několika obrázcích a větách představíme příklad dalšího, méně tradičního podnikání na internetu. Pojďme se společně nyní podívat na americkou firmu zabezpečující komplexní stěhovací služby.

Přečíst celý článek

SEO audit stránek pc-servis24.cz

V dnešním třetím SEO auditu (první zde, druhý zde) se podívám na stránky pc-servis24.cz a okomentuji je ne ani tak z pohledu technického, jako tomu bylo v předešlých dílech, ale hlavně z hlediska obsahového. Pro jednotlivé podstránky zhodnotím úspěšnost určení klíčových slov a zkusím navrhnout lepší řešení. Web do SEO auditu přihlásil Martin Trtílek, za což mu tímto děkuji.

Přečíst celý článek

Než začnete psát, nezapomeňte na těchto 7 důležitých věcí

A je to tady zase. Sedíte před prázdným dokumentem a v hlavě máte naprosto prázdno. Žádný nápad, žádná myšlenka, ba ani několik vět, které by mohly poskládat první odstavec. Nepropadejte panice! Možná, že za váš aktuální „beznápadový“ stav nemohou žádné osobní nedostatky ani ztráta kreativity, nýbrž nedostatečná příprava. Prozradím vám 7 na první pohled bezvýznamných triků a zlepšováků, díky kterým můžete vytvořit kvalitní, čtivý a zajímavý text.

Přečíst celý článek

6 designerských chyb v e-mail marketingu, které ničí konverze

V minulých dílech našeho seriálu o e-mail marketingu jsem se vám snažil vysvětlit, že rozesílání e-mailů bez konkrétní promyšlené strategie nemá příliš velký význam. Dnes se do e-mail marketingu ponoříme opět trochu hlouběji a konkrétněji. Pravděpodobně jste teď ve fázi, kdy o e-mail marketingu uvažujete. Na internetu si vyhledáváte informace, něco jste už i zjistili, ale pořád si nejste dostatečně jisti, zda e-mail marketing zvládnete dělat sami. Cílem tohoto článku je vám objasnit problémy týkající se designu a samotného zpracování konkrétních šablon e-mailů.

Přečíst celý článek
podcast1

Jak na lepší konverze a návštěvníky – Podcast 2

Připravili jsme pro vás druhý díl podcastu s názvem „Jak na lepší konverze a návštěvníky“. Tentokrát jsme se s Josefem sešli, abychom vám sdělili různé tipy na vylepšení konverzního poměru. Celý podcast má lehce přes dvacet minut, takže vám nezabere ani moc času. A i to je jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli podcasty vytvářet. Sami moc dobře víme, že pročítání článků je někdy pěkně nudná záležitost a hlavně zabere množství cenného času.

Přečíst celý článek
Back To Top