skip to Main Content
Případová Studie: Jak Získat Zákazníky Pomocí Obsahového Marketingu?

Případová studie: Jak získat zákazníky pomocí obsahového marketingu?

Sdílejte:

Mezinárodní společnost ERA Reality oslovila Včeliště pro spolupráci v rámci rozsáhlé marketingové kampaně. Požadavky od ERA Reality pro nás představovaly výzvu – pokud jsme jim chtěli vyhovět, museli jsme přehodnotit náš přístup k zakázkám a přijít s něčím unikátním.

ERA Reality se řídí heslem, které je typické pro celý obsahový marketing: „Nejdříve pomáhat, poté prodávat.“ Služby, které mají pomoci potenciálním zákazníkům (např. odhad ceny nemovitosti), nabízí z tohoto důvodu zcela zdarma. I proto nám byla od začátku spolupráce sympatická.

Na co jsme se museli připravit…

Úkol od společnosti ERA Reality zněl jasně:

  • Skrze obsah přeměnit uživatele ve spokojeného a věrného zákazníka.
  • Od spokojených klientů získat kontakt na další osoby zvažující prodej či koupi bytu nebo domu.
  • Umožnit franšízantům ERA Reality snadno a rychle vytvořený obsah (webové stránky, blogové posty, e-mailové kampaně) přejímat a upravovat.
  • Využít automatizace e-mailingu a zredukovat v budoucnu investovaný čas na minimum.

Jednou z kampaní, kterou jsme pro ERA Reality vytvořili, byla tzv. „získatelská kampaň“. Cílem této kampaně je přimění návštěvníka webu, aby kontaktoval makléře se žádostí o pomoc při prodeji či nákupu nemovitosti. Při realizaci získatelské kampaně, která vycházela z komplexní obsahové strategie (v níž jsme definovali typické zákazníky ERA Reality a jejich nákupní cyklus), jsme se uchýlili k užití těchto aplikací:

  • MioWeb (při tvorbě vzorových webových stránek, které byly následně jednoduše editovatelné),
  • SmartEmailing (automatizované e-mailové sekvence, česká podpora, personalizace dle českého kalendáře),
  • SocialSprinters (vytváření soutěží).

Chcete se dozvědět o všech detailech spolupráce?

Zajímá vás, jak jsme postupovali při realizaci získatelské kampaně pro ERA Reality? Podrobný popis cesty se všemi výsledky najdete v případové studii.

 

…a jak jsme se s tím poprali

V rámci e-mailingu pro získatelskou kampaň jsme připravili pětici e-mailů – každý z nich pak odkazoval na vlastní landing page, které byly vytvořeny pomocí MioWebu. Tyto stránky sloužily k rozšíření obsahu e-mailů s cílem kontaktovat makléře.

Při tvorbě blogových článků a bonusového obsahu jsme sáhli po časově neomezených tématech. Hlavním myšlenkou bylo, že se těmito tématy lidé musí zabývat vždy, bez ohledu na aktuální situaci na realitním trhu. Pro bonusové obsahy jsme vybrali např. vzor rezervační smlouvy nebo smlouvy o advokátní finanční úschově. V rámci kampaně jsme rovněž zpracovali e-book „Rychle a výhodně: 10 rad pro prodej nemovitosti za nejvyšší cenu“. Pro získatelskou kampaň jsme také vytvořili univerzální facebookové příspěvky, které makléři mohou po drobné úpravě kdykoli použít.

Ukázky témat článků:

  • metodika nacenění nemovitosti,
  • výhody prodeje bytu či domu na jaře,
  • dopady home stagingu,
  • problematiku tvorby a propagace inzerátu a další.

Jak už jsme zmínili výše, jednotlivé části kampaně měly být snadno editovatelné. Pro makléře jsme z tohoto důvodu připravili školení, v jehož praktické části jsme s nimi krok po kroku prošli jednotlivé nástroje, které jsme v kampani použili, a naučili je s nimi pracovat. Makléři se takto seznámili s úpravou šablony osobního webu, přidáváním článků do webového rozhraní, úpravu vlastního profilu na Facebooku a YouTube či nastavením e-mailových kampaní. Tyto návody jsme také zpracovali a vložili do portálu, kde k nim mají makléři nonstop přístup. Vše si zde mohou připomenout, případně i od začátku naučit.

Výsledky ukázaly, že obsahový marketing za to stojí

Po šesti měsících přišlo na web necelých 10 000 unikátních návštěvníků, kteří si různé stránky zobrazili téměř 21 000krát. Reklama na platformě Sklik přinesla přes 3 257 793 zobrazení a 4 884 prokliků. Úspěch reklama zaznamenala také na Facebooku. Počet fanoušku se zvýšil cca 8krát, cílená reklama oslovila přes 70 000 lidí a vedla skoro ke třem tisícům unikátních akcí.

Výsledkem naší práce bylo během prvních tří měsíců celkem 14 zájemců, kteří služby makléře poptali. K domluvení spolupráce došlo u tří z nich, další jsou právě v prodeji. Náklady na propagaci získatelské kampaně činily přibližně 20 000 Kč – provize makléře za tyto náklady byla však desetinásobná.

Obsahový marketing je však hlavně o dlouhodobém přínosu – tato čísla tedy v budoucnu ještě porostou. Již nyní návštěvnost stoupá, aniž by do stránek bylo vkládáno stejné, nebo dokonce násobné úsilí. Zatímco po spuštění projektu byla průměrná měsíční návštěvnost 1 670 návštěvníků, necelý rok po spuštění jde o 3 130 návštěvníků měsíčně.

Chcete se dozvědět o všech detailech spolupráce?

Zajímá vás, jak jsme postupovali při realizaci získatelské kampaně pro ERA Reality? Podrobný popis cesty se všemi výsledky najdete v případové studii.


Sdílejte:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close