Rebranding neznamená jen změnu názvu a vizuální identity. Mělo by jít o přeměnu celé firemní image a prodejního konceptu, s níž ruku v ruce půjde správná komunikace této transformace. Jinak se daleko nedostanete. Pojďme se společně podívat na několik případů z praxe, ať víte, jak rebranding (ne)dělat.
Vymýšlíme témata pro obsahový marketing – Podcast 13
Další podcast Včeliště je tu a s ním i často rozebírané téma, o čem psát a jaký obsah vytvářet při obsahovém marketingu. O 6 krocích pro vymýšlení nápadů na témata pro obsahový marketing si budou povídat Josef Řezníček a Libor Kotek.
V podcastu se dozvíte, jak vymyslet spoustu zajímavých témat, kterými nadchnete návštěvníky, dokonce i pro nudná témata. Těšit se můžete také na novou znělku a 2 závěrečné tipy na užitečné programy, které možná ještě neznáte.
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Odkazy z podcastu, které zmiňujeme
- https://vceliste.cz/tvorime-persony-pro-obsahovy-marketing/
- https://bubbl.us
- http://www.buzzstream.com
- https://vceliste.cz/itunespodcast
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnou zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček a Libor Kotek
0 komentářů k zobrazení