skip to Main Content

PPC (platba za proklik, Pay Per Click)

Typ platby za reklamu na internetu, kdy platíte za každý proklik (ne za zobrazení), pokud někdo přejde na vaši stránku. V ČR funguje několik PPC systémů. Hlavní jsou: AdWords, Sklik, Etarget, Facebook Ads.

Číst více

Penalizace webu

Termín používaný v SEO. Znamená trest ve formě snížení viditelnosti ve výsledcích vyhledávání, snížení hodnocení (PageRanku), anebo dokonce vyřazení z výsledků vyhledávání, takovým webovým stránkám, které se snaží dosáhnout lepších pozic v očích vyhledávačů za použití nekalých/zakázaných technik.

Číst více

PageRank (PGR)

Algoritmus vyhledávače Google, který každé stránce na internetu přiděluje číslo podle toho, jak si myslí, že je daná stránka významná a kvalitní, a podle počtu a kvality zpětných odkazů, které na ni vedou. PageRank tedy udává popularitu dané stránky. Dosahuje…

Číst více

On-page faktory

Faktory, které lze ovlivnit přímo na internetové stránce – např. obsah stránky, struktura webové stránky, titulky apod. Patří mezi kritéria pro řazení stránek ve výsledcích vyhledávání.

Číst více

Ohyb (fold)

Obsah stránky, který se zobrazí po načtení stránky a je vidět bez nutnosti scrollovat. Čtenář totiž sleduje primárně to, co je nad ohyb, tj. v horní části výtisku. Všechna důležitá sdělení by se proto měla nacházet právě v tomto prostoru.

Číst více
Back To Top