skip to Main Content

E-mail a grafický design – kdy si s vizuálem pohrát a kdy zvolit raději minimalistický design?

Volíte pro své e-maily spíše minimalistický vzhled, nebo si rádi pohráváte s obrázky, grafy a interaktivními prvky? Jaké jsou výhody a nevýhody obou přístupů? A kterou možnost raději zvolit v rámci e-mail marketingu, osobního e-mailu, přání nebo brandingu? Pojďme se v…

Přečíst celý článek

Jak na firemní identitu a vizuální tvář podnikání bez vlastního týmu grafiků?

Není pochyb o důležitosti vizuálního stylu v komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky. Styl a grafika jsou tím prvním, co upoutá návštěvníka vašich stránek a co mu zůstane v paměti, když někde narazí na vaši firmu. Mnoho odborníků na grafiku a firemní identitu říká, jak důležité je mít…

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít