skip to Main Content

Poslední 1 den pro stáhnutí knihy o obsahovém marketingu

Obrovský zájem o naši nejnovější knihu o obsahovém marketingu nás zaskočil natolik, že jsme se rozhodli ji ještě vylepšit. Zítra knihu stáhneme z internetu a nebude už dostupná. Pokud ji ještě nemáte, dnes je poslední možnost získat jednu kopii, než ji odstraníme.

Budoucí zájemci o knihu „Obsahový marketing – Nakrmte internet vaším obsahem“ se budou moci od zítřka přihlásit na čekací listinu. Registrovaným kontaktům dáme vědět, až bude vylepšená verze knihy k dispozici.

Přečíst celý článek

9 tipů na zajímavé e-booky o internetovém marketingu a podnikání na internetu

Česká republika rozhodně není e-bookovou velmocí. Přesto u nás postupně nějaké elektronické knížky vznikají a my bychom vám dnes v následujícím včelím článku rádi představili seznam těch nejzajímavějších, které jsme za poslední dobu objevili. Některé z nich jsou zdarma, některé získáte za pár korun.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 20 srpnových článků na blogu Včeliště

V srpnu jsme měli naplánováno pokrýt další témata týkající se obsahového marketingu. Myslím, že se nám to povedlo, a vy se tak můžete těšit na další nové články, které budeme publikovat v průběhu září.

Kromě článků o obsahovém marketingu se do našeho blogu na přelomu července/srpna zapojila také copywriterka Vendula. Podle vašich reakcí se vám tato změna docela líbí, takže budeme v průběhu této činnosti pokračovat i nadále. Pojďme se nyní společně mrknout, co jsme v srpnu napsali. Třeba nějaký článek unikl vaší pozornosti. Teď máte ideální příležitost si vše přehledně připomenout a k článkům se pohodlně vrátit.

Přečíst celý článek

Připojte se k prvním zájemcům o e-book týkající se obsahového marketingu

Zajímáte se o obsahový marketing, ale stále vám chyběla pořádná publikace v češtině? Už několik měsíců pro vás připravujeme rozsáhlý e-book o obsahovém marketingu a teď máte jedinečnou příležitost se předem přihlásit k jeho odběru. Co všechno se po přečtení naší knížky dozvíte?

Přečíst celý článek

Co to je repurposing obsahu a jak na něj

Dnes budeme opět pokračovat v prozkoumávání „tajemných“ praktik obsahového marketingu. Co to je kvalitní obsah, to už víte, že? Pojďte si tedy přečíst, jak si jeho tvorbu usnadnit. V minulých článcích jsme psali zejména o obsahové strategii, jejíž součástí by měl být kvalitní obsahový plán. Obsahový marketing se bez těchto dvou prvků neobejde. Nicméně i když je plánování jeho velice podstatnou složkou, hlavní a nejtěžší výzvou je samotný obsah pravidelně tvořit.

Přečíst celý článek
Back To Top