skip to Main Content
Jak optimalizovat vaše videa

Jak optimalizovat vaše videa – SEO

Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především na YouTube, ale také ve výsledcích vyhledávání v klasickém vyhledávači. Proto jsem pro vás připravil podrobný návod na to, jakým způsobem dělat SEO pro videa.

Zjistíte z něj například, že SEO pro videa není jen o tom, jaké klíčové slovo použijeme do nadpisu. Zahrnuje i to, co je ve videu, nebo to, jakou vyvolává interakci.

Přečíst celý článek
8 video navodu

8 video návodů pro přidání uživatele do marketingových nástrojů

Potřebujete přidat kolegu nebo externistu do Google Analytics, Skliku, Business Manageru a dalších nástrojů, které pomáhají s úspěšným online marketingem? 

Protože se nám podobné dotazy často opakují a zároveň chceme mít návody pěkně pohromadě, rozhodli jsme se natočit video průvodce, ve kterých vše krok za krokem vysvětlujeme. Článek si uložte mezi záložky a vracejte se k němu, kdykoli budete potřebovat. 

Přečíst celý článek
Google Analytics: Průvodce pro začátečníky

Google Analytics: Průvodce pro začátečníky

Nástroj Google Analytics je nejrozšířenějším nástrojem pro měření návštěvnosti a chování návštěvníků, který je v základní verzi (která stačí většině z vás) zdarma. Začátečníka může zprvu zahltit počtem možností i nabídkou detailních statistik. V tomto článku vám pomůžeme se zorientováním se v nástroji a řekneme vám, které základní informace sledovat a jak se vyznat v přehledech. Na pokročilejší funkce se podíváme v dalším ze série článků.

Přečíst celý článek

Správa stránky na Facebooku – víte, jak ji vyhodnotit?

Kdo dnes není na Facebooku, jako by neexistoval. A v poslední době to platí i o firmách. Počet firemních stránek stále narůstá, manažeři sociálních médií pověření správou stránek si slibují vybudování komunity a zvýšení obratu společnosti. Po promyšlení strategie, vybudování obsahu na stránce a uplynutí nějakého času přijde chvíle, která se bude (respektive by se měla) periodicky opakovat – chvíle vyhodnocování správy stránky.

Přečíst celý článek

Kde získat data pro tvorbu ultimátních person

Kdo z vás nemá rád data? Nemít rád data a zajímat se o internetový marketing zkrátka moc dobře nejde. Data nám usnadňují práci, šetří čas a vydělávají peníze. Na jejich základě tvoříme kampaně přímo „šité na míru“ konkrétním cílovým skupinám. Často se k nim ale uchylujeme, až když je pozdě… Přitom čím dříve se naučíte potenciál dat využívat ještě před tím, než ho budete opravdu potřebovat, tím rychleji budete dělat kvalitní marketing.

Přečíst celý článek
Back To Top