skip to Main Content

Google představil nový vyhledávací algoritmus Kolibřík

Největší současný vyhledávač na světě Google veřejně oznámil, že poslední měsíc testoval a nyní do ostrého provozu nasadil nový vyhledávací algoritmus Hummingbird, což v překladu do češtiny znamená Kolibřík.

Důvodem pro nasazení Kolibříka je dle dostupných informací především změna způsobu, jakým lidé dnes na internetu vyhledávají informace. Vyhledávač neuměl v minulosti poskytnout dostatečně kvalitní výsledky vyhledávání delším a komplexnějším dotazům. To by měl nový Kolibřík napravit.

Přečíst celý článek

Matt Cutts: Odkazy z widgetů by měly být „nofollow“

Matt Cutts, šéf antispamového týmu Google, před několika dny oznámil, že zpětné odkazy z widgetů, které se vkládají přes embed kód, by měly být opatřeny atributem „nofollow“.

Jako důvod ve svém videu uvádí, že uživatelé widgetů přes odkaz vložený spolu s doplňkem často předávají PageRank jeho autorovi, aniž by si toho byli vědomi.

Přečíst celý článek

Hloubkové články- Novinka od Google

Před třemi dny představil vyhledávač Google zajímavou novinku, takzvané hloubkové články, které se budou zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Zatím pouze pro anglickou verzi vyhledávače Google nově nabízí pro některá hledaná slova a spojení graficky odlišené a zvýrazněné „in-depth articles“, které do hloubky popisují dané téma.

Přečíst celý článek

Jak využít long tailové lokální fráze

Cílení na geografické fráze (geo-targeting) je známou a vysoce efektivní technikou on-page SEO. Počátkem roku 2013 se dokonce mluvilo o nové SEO revoluci, ale termín je známý tak dlouho jako SEO samotné. Spíše je díky mobilním zařízením jeho síla stále znatelnější.

Díky geograficky zaměřeným long tailům máte šanci oslovit široké masy vysoce geograficky segmentovaných uživatelů internetu. V kombinaci s vhodně zvolenou SEO strategií může být pro vás tato technika vysoce efektivní, a proto se dnes o ní dozvíte více informací.

Přečíst celý článek

Penguin 2.0 – Další vylepšení Google algoritmu

Před dvěma dny Google vypustil do ostrého provozu novou verzi algoritmu Penguin, kterou nazval Penguin 2.0. Pokud jste zaznamenali 22. 5. 2013 nebo den poté výraznější změnu ve viditelnosti na Google, i vaši stránku tento update pravděpodobně ovlivnil. Pojďme si v tomto článku shrnout důležité informace a změny týkající se nové verze Tučňáka. V komentářích budu rád za vaše názory a informace, co se stalo s vaším webem.

Přečíst celý článek
výsledky vyhledávání authorship google

Jak dostat svoji fotku do výsledků vyhledávání Google

V březnových článcích jsme nakousli několik zajímavých témat, která budeme průběžně rozvíjet a doplňovat, aby vám jejich obsah přinesl co nejvíce užitku. Mohli jste se například dozvědět: Jak optimalizovat vaše videa z hlediska SEO, Jak přidat nového uživatele do Google Analytics nebo Jak měnit odkazy na podstránky v Google výsledcích vyhledávání.

Přečíst celý článek
Back To Top