skip to Main Content
klíčové slovo v doméně

Jak důležité je pro SEO klíčové slovo v doméně?

Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků vyhledávání a snížil význam klíčového slova v doméně druhého řádu (www.klicoveslovo.cz). Konečně si uvědomil, že kvalitní internetový obchod s počítači nenajdeme pouze na pocitace.cz, ale například i na alza.cz. Jde o jeden z dalších kroků, kdy je kladen čím dál tím větší důraz na značku webu, nejen na klíčové slovo.

Přečíst celý článek
gOOGLE PAGERANK 2012

PageRank Update únor 2012 je tu!

Dnes proběhl po několika měsících přepočet PageRanku, který používá Google jako měřítko kvality a autoritativnosti webu. Poslední velký update jsme mohli zaznamenat na začátku listopadu roku 2011. Jak často se PageRank aktualizuje? PageRank je Googlem aktualizován nepravidelně. Dle mých zkušeností je to vždy jednou za dva až tři měsíce. Rank tedy nefunguje jako SRank, který se aktualizuje mnohem častěji a průběžně. Nic zvláštního se nedělo. Nové weby získaly nová hodnocení, hodnoty u starých webů zůstaly většinou stejné.

Přečíst celý článek
Seznam vs. Google

Vyhledávanost ve vyhledávačích dle tématu

Po asi roce jsem se kouknul na globální statistiky webové služby TopList.cz, která měří návštěvnost stránek.  Tento web má ve správě mnoho stránek, a tak by se daly jejich výsledky považovat za reprezentativní. Poskytují zajímavé údaje o tom, jaké vyhledávače se v jakých oborech používají. Dlouhodobě je znát pomalé, ale jisté posilování pozice vyhledávače Google a oslabování popularity českého Seznamu.

Jaký vyhledávač je pro mě nejdůležitější?

Lidé se často ptají, pozice jakého vyhledávače jsou pro ně důležitější, respektive jaký vyhledávač budou používat jejich návštěvníci. Důležitá informace by to mohla být i pro toho, kdo umí využít nesrovnalostí v algoritmech dvou největších vyhledávačů v ČR. Některé SEO taktiky mohou více působit na zvýšení pozic v jednom vyhledávači než v druhém. I proto by bylo zajímavé vědět, v jakém oboru se používá který vyhledávač častěji.

Přečíst celý článek
Back To Top