skip to Main Content
podcast 27 čižmař

Jak do e-mail marketingu zapojit obsah s Jakubem Čižmařem – Včeliště podcast 27

V dnešním podcastu si společně s českým odborníkem na e-mail marketing Jakubem Čižmařem popovídáme o tom, jak dělat efektivní e-mailový marketing, když aktivně publikujeme vlastní obsah a děláme obsahový marketing.

Podíváme se například na to, jak vyřešit posílání prodejních a neprodejních emailů, či jak komunikovat i s lidmi, kteří ještě nejsou připraveni nakoupit. Podíváme se také na skvělé příklady nastavených e-mail kampaní a představíme, jakých dosáhli výsledků.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších dubnových infografik

„Jaro je tady“, jak píše známý český spisovatel Ludvík Vaculík ve svých každoročních fejetonech a s nimi na našem včelím blogu i další měsíční várka vašich oblíbených infografik. Tentokrát to budeme mít opravdu pestré, tak pojďme rovnou do toho. A pokud by vám tento krátký výběr nestačil, mrkněte na náš Facebook a dejte lajk, ať vám už žádná nová infografika neunikne.

Přečíst celý článek
podzim

Shrnutí – 15 říjnových článků na blogu Včeliště

Říjen byl pro nás plodný měsíc. Na blogu Včeliště jsme publikovali 15 článků (a jeden inzerát). Představili jsme vám naši novou infografiku, Josef Řezníček pro vás natočil další video „SEO audit“ a vydali jsme novou e-knihu, která podrobně popisuje obsahový marketing.

Na blogu jsme začali prezentovat případové studie a rozjeli jsme nový seriál o e-mail marketingu. Prostě jsme v říjnu kromě práce pro naše klienty měli opravdu napilno. A vy máte teď jedinečnou příležitost si prohlédnout měsíční souhrn našich činností a přečíst si články, které vám mohli uniknout.

Přečíst celý článek
České a slovenské zdroje o SEO.

Výběr užitečných zdrojů o SEO a internetovém marketingu

Připravili jsme pro vás seznam, který obsahuje 56 českých (v několika případech slovenských) zdrojů o SEO a internetovém marketingu. Podobný seznam nám na českém internetu chyběl, takže jsme se ho rozhodli vytvořit a publikovat na našem webu. Doufáme, že pokud se o optimalizaci pro vyhledávače zajímáte, i vy v něm najdete nějaké tipy na nové zdroje, které jste doposud neznali.

Přečíst celý článek
reklama

Placená a neplacená reklama a investice do ní

V dnešní jednoduché infografice jsem znázornil, kolik bude pravděpodobně utraceno za placenou reklamu (PPC, banner…) a kolik návštěvnosti ve skutečnosti přinese v porovnání s neplacenou reklamou (SEO, RSS, sociální média…). Myslím, že skutečnost je alarmující. Firmy nevědí, jak dělat neplacený internetový marketing, který jim může přinést mnohem více relevantních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Back To Top