skip to Main Content

Infografika jako marketingový nástroj – 10 nejúspěšnějších infografik na českém internetu a jak se jimi inspirovat

Víte, že infografiky jsou skvělým způsobem, jak nenásilně přimět zákazníky, aby rádi sdíleli váš obsah? Infografiky lze využít k propagaci i informování klientů hravou formou. Zapojte svou fantazii a vytvořte si grafiku, která bude potenciální zákazníky bavit a zapracuje ve…

Přečíst celý článek

6 tipů, jak díky lepší grafice vylepšit marketing v roce 2016

Hned v úvodu tohoto článku si odpovězte na jednoduchou otázku: „Jak může grafika ovlivnit efektivitu marketingu?“ Pokud tápete, přemýšlíte a na mysl vám nepřišlo nic kloudného, pak jí s největší pravděpodobností nepřikládáte žádný zásadní význam. A to je chyba! Kvalitní grafika vám totiž…

Přečíst celý článek

Co udělat v internetovém marketingu, než začneme propagovat? – Podcast 20

Dnešní jubilejní 20. podcast se věnuje praktickým ukázkám, na co všechno se často zapomíná, když plánujete či děláte internetový marketing, a jak některá rozhodnutí na začátku mohou výrazně ovlivnit výsledky marketingu na internetu. Podcast je úzce provázaný s videem, proto doporučuji prohlédnout si ho spíše na videu, i když vše jsem se snažil popsat i slovně. 20. podcast jsem nahrál sám, ale absenci hosta plně nahradíme v podcastu nadcházejícím, který doufám vyjde na konci roku 2015.

Přečíst celý článek

Jak napsat skvělý text – Podcast 19

Vytvořit kvalitní, informačně hodnotný a zároveň čtivý text, to neznamená zasednout k počítači, chvíli psát, odevzdat a nechat si zaplatit. Samotné tvorbě textu, pokud má být užitečný, předchází příprava, kterou si mnozí zadavatelé neumí představit. Jde o práci, jež na první pohled není vidět. Na druhý pohled však ano. Bez pořádné přípravy totiž skvělý text nenapíšete.

Co všechno je potřeba si uvědomit a z jakých kroků se příprava k napsání úspěšného textu skládá, si řekneme v novém podcastu, tentokrát s copywriterkou Petrou Malou. Udělejte si pohodlí a vyslechněte si dobře míněné rady.

Přečíst celý článek
Back To Top