skip to Main Content

Návod, jak (ne)vyhodit peníze z okna za online marketing aneb nejčastější chyby klientů

Asi každému, kdo někdy objednával nějakou službu v online marketingu, se stalo, že nebyl s výsledkem spokojený. Problémem mohou být už samotné představy objednavatele, které jsou často zkreslené a mnohdy i nereálné. Na druhou stranu problémem může být i to, že dodavatel nezajistí dostatečně kvalitní službu.

Přečíst celý článek

Persony a jejich využití v různých formách online marketingu

Persony jsou vymyšlené příklady osob, které vám lépe pomohou pochopit a následně oslovit vaše reálné zákazníky. Persony reprezentují komplexní zhmotnění informací, které byste si jinak těžko představovali v širších souvislostech. Díky personám se vám postupně bude dařit produkt/službu vytvářet tak, aby byl(a) více „šitý(á) na míru“ vašim skutečným klientům.

Přečíst celý článek
akce koncert úspěch

Obsahový marketing v akci – 100% zvýšení návštěvnosti webu

V této případové studii se dozvíte, jak díky obsahovému marketingu firma zabývající se pojištěním, daněmi a konzultacemi zvýšila čtyřmi kroky produkci obsahu o 300 %, což ve výsledku vedlo k nárůstu návštěvnosti webu až o 100 %. Společně s novou obsahovou strategií byl upraven i design a koncept webu.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších infografik měsíce

Také milujete infografiky? My ano. Proč? Například proto, že informace v ní obsažené bývají zajímavé, snadno pochopitelné a lehce zapamatovatelné. Proto jsme se také letos rozhodli založit dvě webové stránky, kde se o ně s vámi budeme pravidelně dělit. V dnešním článku bych vám tyto stránky ráda představila.

Přečíst celý článek
Back To Top