skip to Main Content

Klíč k efektivnímu obsahovému marketingu: Paretovo pravidlo 80/20

O Paretově pravidle jste už možná slyšeli. Jednoduše lze shrnout jako princip, podle kterého za 80 % jevů stojí 20 % příčin. Zajímá vás, jak můžete Paretovo pravidlo využít k efektivnějšímu obsahovému marketingu? V tom případě se nezapomeňte přihlásit na náš webinář, ve kterém se vše dozvíte.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít