skip to Main Content
Klíč K Efektivnímu Obsahovému Marketingu: Paretovo Pravidlo 80/20

Klíč k efektivnímu obsahovému marketingu: Paretovo pravidlo 80/20

O Paretově pravidle jste už možná slyšeli. Jednoduše lze shrnout jako princip, podle kterého za 80 % jevů stojí 20 % příčin. Zajímá vás, jak můžete Paretovo pravidlo využít k efektivnějšímu obsahovému marketingu? V tom případě se nezapomeňte přihlásit na náš webinář, ve kterém se vše dozvíte.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close