skip to Main Content
podcast1

Jak na lepší konverze a návštěvníky – Podcast 2

Připravili jsme pro vás druhý díl podcastu s názvem „Jak na lepší konverze a návštěvníky“. Tentokrát jsme se s Josefem sešli, abychom vám sdělili různé tipy na vylepšení konverzního poměru. Celý podcast má lehce přes dvacet minut, takže vám nezabere ani moc času. A i to je jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli podcasty vytvářet. Sami moc dobře víme, že pročítání článků je někdy pěkně nudná záležitost a hlavně zabere množství cenného času.

Přečíst celý článek
podzim

Shrnutí – 15 říjnových článků na blogu Včeliště

Říjen byl pro nás plodný měsíc. Na blogu Včeliště jsme publikovali 15 článků (a jeden inzerát). Představili jsme vám naši novou infografiku, Josef Řezníček pro vás natočil další video „SEO audit“ a vydali jsme novou e-knihu, která podrobně popisuje obsahový marketing.

Na blogu jsme začali prezentovat případové studie a rozjeli jsme nový seriál o e-mail marketingu. Prostě jsme v říjnu kromě práce pro naše klienty měli opravdu napilno. A vy máte teď jedinečnou příležitost si prohlédnout měsíční souhrn našich činností a přečíst si články, které vám mohli uniknout.

Přečíst celý článek

Případová studie – WIKA Instrument Corporation, LP

V této případové studii si představíme společnost WIKA Instrument Corporation, LP, která díky obsahovému marketingu v letech 2011 až 2012 získala množství výrazných úspěchů. Prozradím vám například, že celkový meziroční nárůst návštěvníků se zvýšil díky promyšlené obsahové strategii o celých 32 %.

Přečíst celý článek
Případová studie - Aternity

Případová studie – jak pomohl obsahový marketing Aternity

To, že obsahový marketing opravdu funguje, jsme vám psali v jednom z minulých článků o obsahovém marketingu nebo v minulém příkladu úspěšného využití obsahového marketingu od Shortel Sky team. Dnes bych vám rád představil další firmu, která díky obsahovému marketingu nastartovala nový růst kvalitní návštěvnosti a vybudovala si důvěru ve svém oboru. Řeč bude o americké společnosti Aternity.

Přečíst celý článek
Back To Top