skip to Main Content
srpen pole

Shrnutí: 11 srpnových příspěvků na blogu Včeliště

V srpnu byla na blogu Včeliště poměrně velká „úroda“ článků týkajících se internetového marketingu. Přečtěte si proto toto shrnutí, abyste zjistili, zda vám žádný z nich neutekl. Tato měsíční shrnutí tvoříme pro větší přehled toho, co vytváříme. Na nic nečekejte a pusťte se do toho!

Přečíst celý článek

Jak na příspěvky na Facebooku

Facebook není jako reklama nebo webová stránka, která může být po svém vytvoření ponechána „ladem“. Je to něco, co je třeba plnit, aktualizovat a udržovat v pravidelné aktivitě. Jak často je pravidelně? To záleží na vás, podle vašeho času a dostupnosti nového obsahu a nápadů. Dobré pravidlo je zkusit profil updatovat vždy za několik dní – alespoň jednou týdně, i když více je lepší.

Přečíst celý článek

Propojujeme e-mail marketing s marketingem na sociálních sítích

Myslíte-li to s marketingem na internetu vážně, tak jste v poslední době určitě zaznamenali stále větší význam širokého marketingového mixu. Zkrátka a dobře, ve většině případů už vám nebude stačit pouze SEO. Nebo pouze marketing na sociálních sítích, ale abyste oslovili co nejvíce možných zákazníků, tak o vás musí být slyšet a vidět všude. V dnešním dalším článku ze série o e-mail marketingu pro pokročilé vám prozradíme, jak můžete využít e-mail marketing ve spojení s marketingem na sociálních sítích. Myslíte-li si, že tyto dvě strategie jsou oddělené, tak se nenechte mýlit a přečtěte si tento článek.

Přečíst celý článek

Shrnutí: 8 červencových příspěvků na blogu Včeliště

Tak jako každý měsíc, vám i dnes přinášíme stručné shrnutí obsahu, který u nás v magazínu Včeliště vyšel v minulém měsíci. I přesto, že jsou prázdniny, několik pěkných článků určitě na našem včelím blogu naleznete. V červenci u nás vyšlo osm nových kousků. Pojďme si nyní v rychlosti připomenout, které texty to byly.

Přečíst celý článek

Rozdíly v tónu komunikace pro sociální sítě

V minulých článcích jsme pro vás připravili sérii textů týkajících se tónu komunikace, person a přesvědčivého copywritingu. Všechna témata nám v českých luzích a hájích přišla dost podceňovaná. Kvalitních zdrojů je zatím o tomto tématu málo. Dnešní článek bude tuto sérii rozšiřovat o pohled na tón komunikace na sociálních sítích, který se vám pokusíme blíže přiblížit.

Přečíst celý článek
Back To Top