skip to Main Content

Svatá trojice sociálních sítí: Jak uspět na Facebooku, Instagramu a YouTube?

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Snapchat, TikTok a desítky dalších – to vše jsou sociální sítě, které v Česku používá přes 77 % populace. Oslovte všechny tyto uživatele i vy se svou nabídkou a začněte své podnikání na sítích prezentovat. V dnešním článku vám představíme 3 nejpoužívanější platformy a poradíme vám, jak s nimi pracovat, abyste podpořili svůj brand.

Přečíst celý článek
Včeliště hledá specialistu na sociální sítě.

Hledá se specialist(k)a na sociální sítě

Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu nebo specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah, kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na Twitteru a LinkedInu, orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.

Přečíst celý článek

Rozdíly v tónu komunikace pro sociální sítě

V minulých článcích jsme pro vás připravili sérii textů týkajících se tónu komunikace, person a přesvědčivého copywritingu. Všechna témata nám v českých luzích a hájích přišla dost podceňovaná. Kvalitních zdrojů je zatím o tomto tématu málo. Dnešní článek bude tuto sérii rozšiřovat o pohled na tón komunikace na sociálních sítích, který se vám pokusíme blíže přiblížit.

Přečíst celý článek
Back To Top